Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Telefoni og IP

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg står overfor en udfordring og skal have fundet en løsning som vi kan komme nemt og billigt i gang med (0-6000 kr per år)

Det vi skal bruge er:

1. Online panel til indstillinger som ny telefonsvarer, ændre Auto Attendant osv.
2. Auto Attendant
3. Åbningstider hvis vi har lukket
4. Online kontrolpanel (vi kan trykke et telefonnummer ind og ringe via kontrolpanelet)

Nogen af jer herinde som kender en løsning som kommer tæt på de krav? Jeg har selv kigget lidt på Viptel, men kan ikke helt finde ud af hvorvidt deres panel dækker vores krav 4. :)

På forhånd tak..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Jeg opdatere lige med at det ville være fedt hvis vi kunne bruge online panelet, så vi ikke behøver en telefon at ringe fra.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 22:44

Prøv at kigge på Firmafon.dk :-)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

SaleCity:

Prøv at kigge på Firmafon.dk :-)

Tror måske ikke jeg fik mig forklaret korrekt. Det er også noget i retningen af en CTI løsning.. Altså en sammenkobling af IP-Telefoni og CTI

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:34

Når du siger cti, er det så tale om et salgsværktøj?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51

Ja :)

Det skal bruges til at holde kontakt med eksisterende kunder, kontakte nye kunder og holde styr på møder, aftaler etc. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10
Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 10:51

Hej Andreas

I skal have et 3cx telefon system, som let installeres på en Windows PC.

I kan benytte den medfølgende Softphone, dvs. en telefon applikation der er installeret på din PC. I kan med MyPhone applikationen viderestille og håndtere jeres lokalnumre / telefoner direkte fra jeres PCér.

Telefonsystemet har som standard Digital Receptionist, Åbningstider m.v. Se her for funktionalitet på henholdsvis gratis version og betalt version: http://www.jed.dk/IP-Telefoni_3cx-PBX_sammenlign.htm.

3cx integrere som standard med Outlook, og du kan for under kr. 300,- pr bruger få integration med dit CRM system fx Salesforce, Microsoft Dynamics, SugarCRM, Sage ACT læs mere her: http://www.3cx.com/crm-integration/

Du er faktisk i gang for under kr. 3000,- til 3cx licens for op til 4 samtidige samtaler. Hertil kommer en forholdsvis begrænset udgift til SIP Udbyder, oprettelse af nummer koster kr. 75,- pr. stk. Oprettelse af linje koster kr. 75,- pr. stk. Månedligt abonnement er kun kr. 5,- pr nummer og kr. 15,- pr. linje Wink

Din løbende drift udgift til telefonsystemet er ved behov for 4 samtidige samtaler kr. 1200,- årligt som opgraderingsforsikring (Ret til at få nyeste version) Du kan herudover vælge at købe produktsupport direkte fra 3cx til kr. 1200,- årligt.

Jeg sælger licens til 3cx, og formidler kompatibel SIP Trunk og mobiltelefoni fra Uni-tel A/S. Herudover kan jeg tilbyde installation, samt evt. drift og vedligehold af 3cx Telefoniløsninger.

Kontakt mig gerne for yderligere,

Mvh. og godt nytår

/Jesper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)