Jeg har i mange år gået med nogle tanker om at lave en udstilling af fotografiske værker. Mit projekt vil være til ren velgørenhed.. I den forstand at jeg gerne vil lave en udstilling hvor overskuddet skal gå til en forening som kan hjæple en masse mennesker i DK.
Selve projektet vil :
1. Skabe debat om emnet og forhåbentlig økonomisk bidrag. 2. Forhåbentlig salg af fotografier hvor overskud vil gå til projektet.
Umildbart tænker jeg at det ikke vil være svært at finde sponsorere til præcis det her projekt.. Men gode råd til hvordan man bedst henvender sig er selvfølgelig kærkommen..
Min egentlig tanke er.. jeg savner gode input til hvordan man kan sælge de her værker..
Normalt er det jo givet at man sælger billederne og så har køber dem hængene.. men i det her tilfælde vil billedet i sig selv måske ikke være siiiindsygt spændende at have hængende pga sagens natur.. Som jeg ik helt kan komme ind på pt da det stadig er på idéfasen..
Det jeg selv er kommet frem til er at man måske kunne sælge billederne.. men selve købet vil være symbolsk for at få nogle penge videre til det gode formål.. og billedet ville så gå til foreningen som kunne have dem hængene..
Ja det er bestemt en mulighed.. Det er noteret.. Tak Dirch.
Jeg har et møde fredag med et reklame/kommunikationsbureau som jeg vil have ind over og evt støtte projektet. Så det bliver spændende at se hvad de har at sige til hele projektet.