Jeg vil gerne høre nærmere, hvis netværket bliver en realitet. |
Har firma i brande.
Er også interesseret . Er revisor og min kæreste bruger en webshop
tommy@mikkelsen.dk
Jeg vil gerne høre nærmere, hvis netværket bliver en realitet. |
Handel med varepartier via Trademen
Det lyder godt. Hvis du kender andre selvstændige som også vil være med, så sig endelig til. Men ellers følg med herinde når vi får sat dato på. Mvh Marco Thorup Thorups Vinduespolering |
Marco Thorup
Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk
Hej Aminoer
Fantastisk inpudt jeg vil også gerne være med i et netværk jeg har et transport firma fra Horsens men kører da gerne til Herning til møder og måske kan jeg få mere at køre med i mit transport & kurér firma hør gerne nermer om møde tildspunkt mvh Søren |
Nu er vi min. de 6 som jeg syntes vi skulle være for at starte det første møde. Så nu skal vi have fundet en dato i slutningen af Januar hvor alle kan. Så hvad vil folk helst, en hverdag eller en lørdag. Det bliver selvfølgelig om aftenen hvis det er i hverdagen og hvis det er om lørdagen så kan det blive hele dagen. Men hvad siger i til det ? Kom med foreslag på datoer og klokkeslæt. Personligt synes jeg det vil være bedst en lørdag om eftermiddagen. Lørdag d. 21 el. 28 Januar. |
Marco Thorup
Thorups Vinduespolering www.thorupsvinduespolering.dk
En frokost en lørdag i Herning vil ikke være helt ringe enda |
Jeg er åben overfor lørdag den 21. jannuar ved 14.00 tiden. Vi kan mødes hos mig: Helge Christensen, Slagelsegade 20, 7400 Herning. Smid en mail på bejser@gmail.dk, hvis I kommer, så jeg ved hvor mange kager/ostemadder, der skal til. En egentlig dagsorden kan vi vel ikke lave her i forummet, men kom gerne med idéer til hvilke emner, der kan være relevante at tage op ved vores første møde. Mange hilsener Helge |
Jeg beklager at jeg i sidste indlæg skrev at I kunne sende en mail til mig. Vi bliver selvfølgeliug nødt til at kommunikere gennem ddenne side, så alle ved, hvad der sker. Beklager Helge |
lyder fint for mit ved kommende skal det være en lørdag helst men den 21/1 ville være perfekt for mig
punkter evt. 1. welkommen 2. præstenter overfor hinanden 3. udbykkelse af nætværk / erfaring er der ander forslag så kom med dem mvh Søren |