Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Norwegian Air - trukket beløb 2 gange

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Mads:

Hej igen,

Der står "Fur Nederlands". Og jeg har kontaktet min bank, som har fortalt mig, at det ikke er Norwegian Air, der har trukket beløbet, men blot et rejsebureau. Der står intet mere.

Ergo er der tale om fraud, og jeg har kørt det hele igennem Danske Banks Fraud Management.

Det lyder mere som en fejl - ikke som fraud. Kontakt rejsesekskabet og hør om de ikke kan opklare det og betale tilbage.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Der står "Fur Nederlands". Og jeg har kontaktet min bank, som har fortalt mig, at det ikke er Norwegian Air, der har trukket beløbet, men blot et rejsebureau. Der står intet mere.

Ergo er der tale om fraud, og jeg har kørt det hele igennem Danske Banks Fraud Management.

Okay synes du så ik, at nedenstående er totalt dårlig stil fra din side, når Norwegian intet har med sagen at gøre? Det er blevet alt alt alt alt alt for let og omkostningsfrit at skrive negative og usandheder på nettet for forbrugere...

Mads:

Det er godt nok trist med den måde som Norwegian Air har opført sig på. De kan ikke ikke dansk selvfølgelig, men supportens engelsk er ikke det bedste, og det værste er nok, at de i økonomiafdelingen benægter alt.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 01:05

Fashion-Seller: Jeg tror ikke du har læst det hele ordenligt igennem. Læs venligst lige det hele ordentligt igennem, så vil du forstå det hele :-)

Norwegian Air har allerede fortalt, at det er deres fejl, at et rejseselskabet, der har trukket pengene, er dem. For at få pengene igen, har jeg naturligvis kontaktet økonomiafdelingen, som ikke har forstået budskabet ordentligt.

Derfor er det gået videre til Fraud Management afdelingen i min bank, som selv har anbefalet det - netop for at undgå fremtidige udtrækninger.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:14

Mads:

Fashion-Seller: Jeg tror ikke du har læst det hele ordenligt igennem. Læs venligst lige det hele ordentligt igennem, så vil du forstå det hele :-)

Norwegian Air har allerede fortalt, at det er deres fejl, at et rejseselskabet, der har trukket pengene, er dem. For at få pengene igen, har jeg naturligvis kontaktet økonomiafdelingen, som ikke har forstået budskabet ordentligt.

Derfor er det gået videre til Fraud Management afdelingen i min bank, som selv har anbefalet det - netop for at undgå fremtidige udtrækninger.

Nu har jeg læst den 3 gange igennem + den gang jeg læste tråden den 27-12, og ingen steder fremgår de oplysninger, som du poster herover. Der er godt nok blevet lavet små rettelser i flere af dine indlæg, men der står intet om, at Norwegian har erkendt noget... Der er blot nævnt et "andet rejsebureau".

Men det kan stadigvæk ik lade sig gøre, at hæve penge 2 gange på en transaktion... Det er fysisk umuligt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:36

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:00

Fashion-Seller:

Men det kan stadigvæk ik lade sig gøre, at hæve penge 2 gange på en transaktion... Det er fysisk umuligt.

Hvorfor mener du dette er fysik umuligt? Måske forstår jeg dig ikke ret, men jeg har selv prøvet at en online butik trak det beløb jeg havde købt for 2 gange. Kontaktede deres support og de satte så beløbet tilbage på mit kort efter en uges tid og beklagede deres fejl. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det forklarer vist det hele :-)

Pinligt for "Fashion-Seller" især. Men sådan er det jo ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:14

switch:

Fashion-Seller:

Hvorfor mener du dette er fysik umuligt? Måske forstår jeg dig ikke ret, men jeg har selv prøvet at en online butik trak det beløb jeg havde købt for 2 gange. Kontaktede deres support og de satte så beløbet tilbage på mit kort efter en uges tid og beklagede deres fejl. Smile

Fordi hver transaktion skal godkendes af kunden, så et selskab ik bare har fri adgang til en konto... Men noget kan tyde på, at der er et eller andet galt hos Norwegian, når de kan hæve et beløb flere gange. 
Og hvis de kan gøre det uden kundens accept, så var det ik et sted, hvor jeg tude handle... 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:46
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:03

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)