Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deltid som webudvikler. Nogle erfaringer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender I nogle eller har I selv erfaringer
med at være webudvikler på deltid.

Med deltid mener jeg f.eks. 3-4 dage om ugen.
25-30 timer.

Er det noget som er brugt i branchen?
Og er det til at finde, hvis en person
gerne ville opnå dette.

Er det muligt i en virksomhed?
Eller skal man måske være selvstændig,
eller underleverandør for at kunne opnå dette. 

God dag til jer alle. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58

Hej Lewis,

Med alt respekt! Du skrev om netop dette igår - hvorfor nu en ny tråd?

Ja - der er både deltids, fuldtids, halvtids-udviklere som er anstte i virksomheder. Og ligeledes er der mange selvstændige udvikligere.

Men jeg har svært ved at se hvordan dette skulle hjælpe din kære ven videre! Dette kunne du se på JobIndex eller lign :-)

Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 10:26

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Hej Lewis,

Med alt respekt! Du skrev om netop dette igår - hvorfor nu en ny tråd?

Ja - der er både deltids, fuldtids, halvtids-udviklere som er anstte i virksomheder. Og ligeledes er der mange selvstændige udvikligere.

Men jeg har svært ved at se hvordan dette skulle hjælpe din kære ven videre! Dette kunne du se på JobIndex eller lign :-)

Hej Jannik.
Tak for dit svar.

Med alt respekt! er det vel i orden at stille et nyt mere detaljeret spørgsmål? 

Det her er helt konkret omkring deltidsstillinger for en udvikler,
og hvilke erfaringer folk har.

Søger man jobindex tynd får man absolut ikke svar på de spørgsmål
jeg stiller her i tråden.

Jeg søger svar og råd fra folk som evt. har prøvet det,
eller som har kendskab til emnet.

Hvorfor skulle jeg ellers spørge?
Så jeg kan banke mine antal spørgsmål op fra 2 til hele 3?
Juuhuuu så om 1000 år er jeg den mest aktive aminobruger.

Jeg synes spørgsmålet er fint.
Hvis flere siger det er spild af tid, skal amino være
velkommen til at lukke spørgsmålet. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:29

Hvorfor ber du ikke din svoger om at skrive herinde :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg siger ikke det er spild af tid... Men jeg sidder blot og tænker på hvordan jeg dog kan hjælpe dig :-)

Ja - der er masser deltidsstillinger indenfor alle brancher.. Om der er en special tendens til det indefor webudvikling, ved er ikke...

Men den viden vil da heller ikke hjælpe ham? :) Han skal jo bare ud og søge!! Om han finder to deltidsjob eller et fuldtidsjob  - det finder han vel frem til når han begynder med at søge :-)

But you never win the lottery, if you dont play ;)

Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 12:42

Michael_N:

Hvorfor ber du ikke din svoger om at skrive herinde :-) 

Ville det ændre noget hvis han skrev på Amino?
Han er selv i fuld gang med at finde ud af hvad han vil om 3 måneder.
Jeg prøver bare at se hvad jeg kan hjælpe med, bag kulissen. 

Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 12:49

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Jeg siger ikke det er spild af tid... Men jeg sidder blot og tænker på hvordan jeg dog kan hjælpe dig :-)

Ja - der er masser deltidsstillinger indenfor alle brancher.. Om der er en special tendens til det indefor webudvikling, ved er ikke...

Men den viden vil da heller ikke hjælpe ham? :) Han skal jo bare ud og søge!! Om han finder to deltidsjob eller et fuldtidsjob  - det finder han vel frem til når han begynder med at søge :-)

But you never win the lottery, if you dont play ;)

Åhh Jannik...
Tak for det, men hvordan er "brok" hjælp?
Jeg sætter pris på at du gerne vil hjælpe mig, min svoger 
og andre aminoer.
Men ærligt talt, læs dit indlæg igennem(evt. højt),
og hør hvordan det lyder for en erfaren herre i 40'erne som mig selv.

I mine ører lyder det allermest som en ung knægt som bare
gerne vil ud med sin mening hvad end emnet så er.

Jeg beklager hvis jeg rammer ryggen på sømmet i stedet for hovedet,
men hjælp er vel at bringe personen som spørger, videre mod en løsning, 
i stedet for at kaste røgslør. 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:10

lewis:
Ville det ændre noget hvis han skrev på Amino?

Ja det er altid bedre med en direkte dialog

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23

lewis:

Sandt nok, jeg er trodsalt kun godt 21 år! Men jeg har trodsalt banket 8 års erhvervsfaring op - hvor af 4 af dem har været som selvstændig.

Jeg driver 2 forskellige virksomheder indenfor Danmarks grænser, som netop berører emnet. Derudover er jeg indehaver af et snart 4-årigt barn, samt en 9 år ældre kæreste!

Ja - du kan da godt kalde mig en ung knægt, ja jeg ved da ikke alt - men sådan helt seriøst, prøver jeg at bruge min viden på at hjælpe dig :-)

Jeg har over det sidste år, vel skrevet over 1000 indlæg, og brugt hundredevis af timer på at hjælpe Aminoer, uden at tjene en krone -  alene fordi jeg gerne vil hjælpe!

Min meninger kan måske godt have kant, men jeg kan ikke altid sige det folk gerne vil høre. Istedet prøver jeg seriøst at give mit syn på sagen, for at give trådstarten det rette spark, til at komme godt videre, med sit problem/udfordring.

Som jeg hørte Rolf Høgeh (Ejendomsmælger og Amino-medlem) på et tidsrunkt sige, så hvis du ikke kender den egenligt årsag til et problem - vil ethvert forsøg på at løse det bero på tilfældighed (jeg referere udfra min hukommelse). Men det er netop min pointe!

Hvis ikke vi ved hvad problemet er - hvorfor er han arbejdsløs. Hvad kan han? Hvor i landet ønsker han at arbejde? Hvad er hans ønske til arbejdsopgaver osv.

Så vil et hvert forsøg på at rådgive dig bero på en tilfældighed.

Det eneste vi ved er at manden er arbejdsløs om 3 mdr :-)

Hvis du giver os lidt flere data, kan vi bedre hjælpe dig! Og allerbedst kan du få ham til at deltage i debatten, så rammer vi højst sandsynligt hovedet på sømmet.

Husk mange af os Aminoer vi er drøn gode i erhvervslivet, altså som iværksættere. Men mange af os, har ikke den store viden om almene ansættelser.

Så herinde, vil du mest kunne få synet på hvis han ønsker at starte sin egen virksomhed (freelancer) osv.

Jeg håber det hjælper dig, det var helt seriøst min intention :-) Hvis jeg bare ønskede at sige min mening, kunne jeg gå ud i gården og råbe det.. Men jeg prøver at formulere min viden her, for at hjælpe dig videre med dit problem :-)

Fortsat god dag :)

Tilmeldt 3. Dec 10
Skrevet kl. 13:35

Jannik Hansen - MaxiWeb:

lewis:

Sandt nok, jeg er trodsalt kun godt 21 år! Men jeg har trodsalt banket 8 års erhvervsfaring op - hvor af 4 af dem har været som selvstændig.

Jeg driver 2 forskellige virksomheder indenfor Danmarks grænser, som netop berører emnet. Derudover er jeg indehaver af et snart 4-årigt barn, samt en 9 år ældre kæreste!

Ja - du kan da godt kalde mig en ung knægt, ja jeg ved da ikke alt - men sådan helt seriøst, prøver jeg at bruge min viden på at hjælpe dig :-)

Jeg har over det sidste år, vel skrevet over 1000 indlæg, og brugt hundredevis af timer på at hjælpe Aminoer, uden at tjene en krone -  alene fordi jeg gerne vil hjælpe!

Min meninger kan måske godt have kant, men jeg kan ikke altid sige det folk gerne vil høre. Istedet prøver jeg seriøst at give mit syn på sagen, for at give trådstarten det rette spark, til at komme godt videre, med sit problem/udfordring.

Som jeg hørte Rolf Høgeh (Ejendomsmælger og Amino-medlem) på et tidsrunkt sige, så hvis du ikke kender den egenligt årsag til et problem - vil ethvert forsøg på at løse det bero på tilfældighed (jeg referere udfra min hukommelse). Men det er netop min pointe!

Hvis ikke vi ved hvad problemet er - hvorfor er han arbejdsløs. Hvad kan han? Hvor i landet ønsker han at arbejde? Hvad er hans ønske til arbejdsopgaver osv.

Så vil et hvert forsøg på at rådgive dig bero på en tilfældighed.

Det eneste vi ved er at manden er arbejdsløs om 3 mdr :-)

Hvis du giver os lidt flere data, kan vi bedre hjælpe dig! Og allerbedst kan du få ham til at deltage i debatten, så rammer vi højst sandsynligt hovedet på sømmet.

Husk mange af os Aminoer vi er drøn gode i erhvervslivet, altså som iværksættere. Men mange af os, har ikke den store viden om almene ansættelser.

Så herinde, vil du mest kunne få synet på hvis han ønsker at starte sin egen virksomhed (freelancer) osv.

Jeg håber det hjælper dig, det var helt seriøst min intention :-) Hvis jeg bare ønskede at sige min mening, kunne jeg gå ud i gården og råbe det.. Men jeg prøver at formulere min viden her, for at hjælpe dig videre med dit problem :-)

Fortsat god dag :)

Dette indlæg bekræfter bare min første pointe...

Nu ved jeg en del mere om dig og du lyder til at være en
succesfuld ung person, men stadigvæk er vi ikke kommet videre
med deltidsstillinger og erfaringer omkring det emne.

Se bort fra indlægget fra igår. Det er ligegyldigt.
Det som er aktuelt er dette indlæg. Nothing else. 

Er det muligt at fokusere på indlæggets oprindelige emne?
Det kunne jo være at andre lignende kunne drage nytte af de
svar som kommer, i stedet for at det er svar personligt
til min svoger.

Tak og god dag og Jul til alle. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)