Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på flere sprog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Vi er en boligformidler/ ejendomsadministrator der ønsker at konvertere vores eksisterende hjemmebyggede "web shop/ ordre-system" om til en rigtig web shop. 

Denne bruges af vores eksisterende kunder til køb/ bestilling af tillægsydelser såsom rengøring, bestilling af rengørin etc.

Da vi ligeledes fremadrettet planlægger at udvide antallet af produkter/ services som tilbydes, syntes vi tiden er inde til at konvertere til en prof løsning.

Vigtigst er det at løsningen muliggør multisprog, gerne helt op til 10 forskellige, da vores kunder kommer fra mange forskellige lande. Det skal ikke bare være shoppens faste felter, vi skal kunne oversætte, men også produktbeskrivelser etc.

Ligeledes skal der være mulighed for at vælge hvilke produkter der skal vises på hvilke sprog. Det er altså ikke alle produkter der skal vises på alle sprog.

Jeg har surfter en del rundt på nettet, men er lidt i tvivl om hvilke muligheder der tilbyder denne løsning. De som jeg har prøvet, har alle blot haft mulighed for at oversætte faste felter så som "føj til indkøbskurv" etc. Og det nytter jo ikke noget at det blot er disse felter der kan oversættes, men ikke produktbeskrivelsen.

Eftersom produkterne som bestilles via vores shop langtfra er vores primære indtægtskilde, de udgør vel et par procent af vores omsætning, spiller økonomien selvfølgelig en rolle.

Et web hosted system ville være at foretrække, men vi er ikke afvisende for et php baseret.

Håber der er nogen derude som kan hjælpe...

Mange hilsner
Bo Thygesen 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 09:32

Hej Bo

Du har mulighed for at lave de ønskede funktioner i drupal.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 15:25

Hej Bo

Jeg er ret sikker på vores webshop kan det du efterspørger. Grunden  til jeg skriver "ret sikker på" er fordi jeg ikke lige kan gennemskue hvad du mener med dette:

"Det skal ikke bare være shoppens faste felter, vi skal kunne oversætte, men også produktbeskrivelser etc... Og det nytter jo ikke noget at det blot er disse felter der kan oversættes, men ikke produktbeskrivelsen."

Vil du have systemet selv kan oversætte eller mener du bare at du skulle kunne sætte forskellige beskrivelser ind for hvert sprog. På vedlagte screendump kan du se at du bare kan klikke dig igennem de forskellige sprog så du kan sætte det tilhørende ind til hvert sprog.

Skriv til mig eller opret en gratis demo via vores hjemmeside, så kan du bare prøve dig lidt frem og jeg står gerne til rådighed og hjælper dig.

... så har du da lidt at lege med her mellem jul og nytår Geeked

http://ewebsystems.dk/webshop/

Godt nytår

Morten

mof@ewebsystems.dk 

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 23:18

Hej Bo.

Jeg har for nyligt smidt en webshop online med både dansk og engelsk. 

Jeg har brugt OpenSource systemet magento hvor der er lavet 2 webshop versioner. De generelle ting som "tilføj til kurv" er oversat via en sprogfil. Og yderligere kan jeg sætte produkt beskrivelser, titles m.m. på hver af de 2 versioner. 

Du kan se sitet her : www.games400.com  

Mvh.
Casper Fischer. 

Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:40

Hej alle, 

Tak for svar og forslag. I sidste ende fandt jeg Prestashop, som kan præcis det vi har brug for. 
Mvh
Bo Thygesen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)