Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2012 mest downloadede app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo du læste rigtigt, der står 2012 mest downloadede app.

Jeg har en ide til en app til apple og android som jeg er sikker på vil være meget anvendelig for rigtig mange mennesker til daglig.

Er der nogle folk der har erfaring med programmering der kan give feedback mht pris, opsætning osv.
Der er ikke tale om en spille app, men mere om en praktisk app så man slipper for papir og blyant flyver omkring når man står midt i rodet og intet andet, end ens mobil, er hvor det skal være.
Jeg har ikke den store erfaring for programmering, men jeg er i fuld gang med et lave et udlæg til hvordan platformen på app'en skal være opbygget.

Jeg har kigget på shapehq.com og appfactory.dk, men det ser ud som om det er nogle dyre drenge og jeg har begrænset at gøre godt med, men jeg brænder for at gå igang og

Fyr løs hvis det har interesse eller du har andre kommentarer. Det kan være dyrt at lade være.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:49

Hehe godt du har optimismen i orden. Danmark har nogle dygtige programmører (de findes også på Amino). Det er dog også ofte afspejlet i prisen.

Jeg ville anbefale dig at undersøge mulighederne gennem internationale sider såsom Elance eller Freelancer.
Der kan du ofte finde kvalificeret arbejdskraft billigere. Derudover vil jeg huske dig på at undersøge alle de ting du skal vide før du søsætter sådan et projekt.

Held og lykke med din app.

Fra valby
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:51

Hej Johan.

Som nævnt så koster danske programmører og designere mange penge.

Jeg kan anbefale en side som Elance, hvor forskellige firmaer og privatpersoner byder ind på opgaven. Du skal dog vide at hvis du sætter Indere og Pakistanere til at lave arbejdet til 20dollars i timen, har de ikke rigtig nogen selvstændig tankegang. De gør som de får besked. Højst.

Det er utroligt vigtigt du udspecificerer opgaven og bøjer det i neon. Hvis de laver en fejl, er det fordi du ikke har været grundig nok. Også selvom du har angivet hvad og hvordan. Hvis ikke det er bøjet i neon og skrevet med store bogstaver kan den sagtens smutte for dem.

Jeg har fundet en gut i polen til at lave design. Han er utroligt dygtig, billig og leverer til tiden. Meget fleksibel. Jeg kan give dig hans mail hvis du(eller andre) skal have lavet noget fedt design.

Jeg kan naturligvis ikke snakke på vegne af alle, men min erfaring indtil nu er, at indere er billige, men ikke selvstændigt tænkende.

Jeg overvejede på daværende tidspunkt at sætte nogle ukrainere til det. De virkede mere kompetente. Men kostede også 30dollar i timen, og ku ikke klare php delen før slut januar hvilket var for sent for mig.

Ang din idé, så er mit råd at researche markedet. Jeg har fundet utroligt mange app's der ligger i samme boldgade som min siden jeg startede. Jeg ville være begyndt alligevel, men jeg har fundet ud af der findes en app til stort set hvad som helst. Er din idé unik, så sadl hesten og kom derud af. Der går måske en med samme idé et andet sted jo:) Og husk, din idé er stort set intet værd. Det er implementeringen af den der tæller.

Skriv hvis der er andet du vil have et råd med på vejen om.

mvh Tim

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)