Jeg skriver dette indlæg fordi jeg virkelig har brug for jeres hjælp. Jeg har en blog som jeg var oppe og have mange besøgende om dagen på. Men jeg får mindre og mindre besøgende.
Jeg vil mene at mine indlæg er lige så god kvalitet, som mine konkurrenters.
Så jeg mistænker DB? Nogle af mine indlæg ligger i flere kategorier, og resten af artiklerne/indholdet findes både på domæne.dk/category1/indlæg og i selve indlægget selvfølgelig.
Håber virkelig der sidder nogle der vil hjælpe mig derude! Det vil virkelig gøre mig glad:)
Venlig Hilsen
Kasper
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
jeg kan ikke se noget db alle 99 sider er nærmeste indekseret i google site:www.sjovgadgets.dk
dog kan jeg se over dobbelt så mange links for få dage siden ,dog er de fleste væk efter kort tid et eller andet er sket ,dog ved jeg ikke om det bare er kortvarig vis en anden hjemmeside er nede der linker til dig ,det kan være google robot var fordi denne side og nede var den side som de links kom fra ,det er kun gæt hvorfor den stiger og falder så meget din side
Jeg er ikke så klog på SEO:( Så forstår ikke så meget hvad du mener? Mener du at andre hat stjålet mine indlæg. Eller at mine bare er indekserede to gange:)
Håber i kan hjælpe:)
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Jeg er ikke så klog på SEO:( Så forstår ikke så meget hvad du mener? Mener du at andre hat stjålet mine indlæg. Eller at mine bare er indekserede to gange:)
Håber i kan hjælpe:)
den tjenest siger din links historie og den siger der var højere antal links for en dage siden, jeg håber det hele kommer igen altså både links og placering
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
endelige tror jeg fandt ud ad det søgte google sætninger der var samme på denne her side http://testbloggen.dk/ det ser ud til noget flyttes da noget findes google mere med google siger nærmeste samme ord brug dette her " " imellem ord
er det din side tekster kommer fra der dukker meget op i google der passer med det husk lav en 301 pegning når noget flyttes så meget ens tekster rundt ellers tror google 2 ens tekster for google robot er ikke forbi begge sider på en på dag 1
lav de 301 hurtigste muligt og jeg tror problemet er løst, dog går nok mere end en dag google robot skal lige forbi siderne og måske mere end en gang før det kommer tilbage igen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows