Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med mails fra Amino

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Techmaster:

Den skriver at techmaster.dk allerede har været testet 95 gange idag, så jeg skal betale hvis jeg ønsker flere forsøg. Du har åbenbart haft travlt Smile

Ja det er en interessant side, jeg har dog kun prøvet din side engang, forklaringen ligger måske i at dette indlæg har haft over 250 visninger nu, så mon ikke at nogle af dem har prøvet din side der.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 12:52

Rune Gjersvik:
Ja det er en interessant side, jeg har dog kun prøvet din side engang, forklaringen ligger måske i at dette indlæg har haft over 250 visninger nu, så mon ikke at nogle af dem har prøvet din side der.

Gætter på det tæller for et forsøg for hver browser man "vinger af" så hvis du har valgt 95 forskellige browsere er det nok det

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:10

Kenneth Wellin:

@Techmaster: Du er ikke den eneste, som oplever lidt sjov med Amino's mails, selv om jeg dog ikke har oplevet at se en hel mail, som du gør.

Det jeg oplever er som regel relateret til æ, ø, å. Som f.eks overskrifterne på disse to mails modtaget med 15 min. mellemrum den 25/12:

Svar: 'Glædelig jul 2011'-tråden
Svar: 'Glædelig jul 2011'-tråden

eller den her:
Svar: Nye muligheder og ændringer for Plus signaturer i debatten
Svar: Nye muligheder og ændringer for Plus signaturer i debatten

Jeg ser problemet i begge de mailprogrammer jeg anvender: Std. mailprogram på iPad samt Outlook 2007DK.

Herudover oplever jeg indimellem store forsinkelser på mails vedr. debatter jeg deltager i. Der kan nogen gange gå halve dage inden der kommer besked om, at der er et indlæg.

dbh
Kenneth

Jeps - samme her. Først troede jeg det var en bug når Amino app'en blev brugt, men det svarer ikke altid overens med svarene.

Men altså - jeg oplever det også af og til:

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:21

Techmaster:
det er KUN mails direkte fra amino f.eks. fredags mailen til plusmedlemmer

Hej

Alle mails fra os er "direkte" fra Amino. Det er kun nogle få hvor vi anvender en ekstern service. Fx. sendes vores Amino Nyhedsbrev via Ubivox og det samme gør vores "Weekend-mail" (tidligere kendt som "Fredagsmail"). Stort set alle andre mails sendes direkte fra os og om det er Plus eller ej.

Du er velkommen til at sende en af de mails du har problemer med til mig (jacob@amino.dk).

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:23

Kenneth Wellin:
ikke problematikken med æøå, den skal jeg kigge lidt nærmere på, for at se hvorfor den opstår.

Hej Kenneth

Der var tidligere et problem med at når nogle skrev i en tråd eller oprettede en tråd via en af vores apps (altså ikke web), så var der en fejl med kodningen af de såkaldte HTML-entities som æ, ø, å, & osv.

Det burde vist være rettet nu - og der er muligvis tale om gamle "tråde" der lever videre med en forkert titel. Men jeg holder lige øje med det, og hiver fat i vores app-team hvis der stadig er et problem. Og ligeså hvis det skulle være noget helt andet.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 14:33

Jacob Rohde:
Du er velkommen til at sende en af de mails du har problemer med til mig

Tak, ja debatten har, som sædvanlig på Amino Smile, udviklet sig langt udover hvad der var min oprindelige hensigt, så for alles skyld vil jeg nu henvende mig til Focalscope for at få deres bud på hvad der er forskellen på Plus mails fra Amino og alle andre mails jeg modtager. Når jeg har et svar fra dem vil jeg offentliggøre det og jeg vil selvfølgelig også meget gerne sende svaret samt mails til dig Jacob. I første omgang venter jeg på Focalscope support.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:15

Jacob Rohde:
Der var tidligere et problem med at når nogle skrev i en tråd eller oprettede en tråd via en af vores apps (altså ikke web), så var der en fejl med kodningen af de såkaldte HTML-entities som æ, ø, å, & osv.

Det lyder som en ganske fornuftig forklaring. Og forklarer jo så også, hvorfor det kun er nogle mails det drejer sig om. Det er ikke noget, der på nogen måde er et problem for mig, blot en observation. Jeg kan sagtens leve med det. Smile Takker for info.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16

Eksempel fra Livemail:

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:20

Jeg har også lige modtaget denne:

Svar: Hvorfor falder jeg på Google?

Så hvos det er et app problem, er det der endnu.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)