Dette er standard HTML tegn, det kan højst sandsynligt løses ved at vælge det korrekte tegnsæt.
Kenneth Wellin:
Herudover oplever jeg indimellem store forsinkelser på mails vedr. debatter jeg deltager i. Der kan nogen gange gå halve dage inden der kommer besked om, at der er et indlæg.
Hvilken mailudbyder bruger du? Syntes nemlig ikke at jeg har oplevet noget af betydning :-)
@Techmaster: Har du evt. prøvet at ændre på indstillingen 'Modtag e-mails i HTML-format' i din profil. Så kan det da være, at du kan få lidt mere læsevenlige mails fra Amino
det kan højst sandsynligt løses ved at vælge det korrekte tegnsæt.
Jeg går ud fra, at det er hos Amino du mener? Jeg modtager i hvertfald ca. 100 mails om dagen og det er kun Amino mails, som har disse problemer (og ikke hver gang, som du kan se - det er vel nok omkring 50% af de mails fra Amino, hvor der indgår æ, ø, å i emne)
Jannik Hansen - MaxiWeb:
Hvilken mailudbyder bruger du? Syntes nemlig ikke at jeg har oplevet noget af betydning :-)
Mig sææææl. Echange 2003 server. Og det er hos Amino problemet ligger: Ses på afsender dato/tidsstempling.
Hør nu her. Uanset hvad så må en af de vigtigste egenskaber ved en nyhedsmail vel være at den modtages og kan ses ordentligt uanset hvilket mere eller mindre underligt eller gammelt mailsystem vi anvender. Udsendere af nyhedsmails må til enhver tid gøre sit bedste for at sikre kompatibilitet med så vidt muligt ALT. Hvis vi oplevede samme "problem" med andre mails ville det være en helt anden sag, så kunne det have noget at gøre med vores egen opsætning af tegnsæt eller lignende.
Enhver ansvarlig udsender af nyhedsbreve ville bare sige tak for info, og så rette fejlen, længere mener jeg ikke den er.
Da jeg modtog faktura for min seneste betaling til PLUS virkede mailen heller ikke og jeg henvendte mig til support for at få fakturaen, så de er udmærket bekendt med problemet, derfor er denne tråd heller ikke startet for at få support, blot fordi det undrer mig om ikke andre har problemer.
Mig sææææl. Echange 2003 server. Og det er hos Amino problemet ligger: Ses på afsender dato/tidsstempling.
I såfald rammer de udfordringer du oplever ikke alle Exchange 2003-, 2007- eller 2010-installationer. Jeg modtager fint Aminos mails i rigelige mængder, og formateringen i dem fejler ikke noget.
Jeg hoster også selv Exchange mailservere
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Har du evt. prøvet at ændre på indstillingen 'Modtag e-mails i HTML-format' i din profil. Så kan det da være, at du kan få lidt mere læsevenlige mails fra Amino
Jeg modtager masser af html nyhedsbreve mv. hver eneste dag og der er ingen problemer, også Aminos normale html nyhedsmail virker fint, og de mails der f.eks. kommer i forbindelse med den her debat er også OK, det er KUN mails direkte fra amino f.eks. fredags mailen til plusmedlemmer, faktisk tror jeg det er alle PLUS medlems mails til mig der er fejl på. Så der må være et eller andet specielt i forbindelse med disse mails