Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med mails fra Amino

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@John: Alle mails ser lige nu også fine ud her. Både på iPad og i Outlook. Jeg holder lige øje med det over de næste dage og poster i denne tråd, hvis jeg oplever problemet igen.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:58

Techmaster:
det er KUN mails direkte fra amino f.eks. fredags mailen til plusmedlemmer, faktisk tror jeg det er alle PLUS medlems mails til mig der er fejl på. Så der må være et eller andet specielt i forbindelse med disse mails

Kan jeg ikke sige så meget til, da jeg ikke er Plus (endnu)

dbh
Kenneth

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:03

John Nielsen:

Kenneth Wellin:
Mig sææææl. Echange 2003 server. Og det er hos Amino problemet ligger: Ses på afsender dato/tidsstempling.

I såfald rammer de udfordringer du oplever ikke alle Exchange 2003-, 2007- eller 2010-installationer.
Jeg modtager fint Aminos mails i rigelige mængder, og formateringen i dem fejler ikke noget.

Jeg hoster også selv Exchange mailservere Skype-Smile

Dbh. John

@John: Mit ovenstående "det er hos Amino problemet ligger" var kun relateret til tidsforskydningen, ikke problematikken med æøå, den skal jeg kigge lidt nærmere på, for at se hvorfor den opstår.

dbh
Kenneth

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:05

Hej Alle,

Jeg prøver at holde øje med mails, tidsstempling etc. over det næste stykke tid og vender retur i denne tråd, hvis jeg har noget (fornuftigt Smile) at berette

dbh
Kenneth

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:06

Kenneth Wellin:
@John: Mit ovenstående "det er hos Amino problemet ligger" var kun relateret til tidsforskydningen, ikke problematikken med æøå, den skal jeg kigge lidt nærmere på, for at se hvorfor den opstår.

Tidsforskydningen her er på 4 minutter. Mailen er sendt fra Amino 4 minutter før den er modtaget hos mig.
Men det skyldes udelukkende lokale indstillinger på mailserverens interne ur.

EDIT: som jeg så har rettet nu på min Exchange server. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:10

Techmaster:

Hør nu her. Uanset hvad så må en af de vigtigste egenskaber ved en nyhedsmail vel være at den modtages og kan ses ordentligt uanset hvilket mere eller mindre underligt eller gammelt mailsystem vi anvender.

@Techmaster.

Det er et spørgsmål om prioritering, mandetimer og økonomiske ressourcer.

Et eksempel:

Hvorfor har du ikke optimeret din side til at kunne ses på mere eller mindre underlige eller gamle browsere, jeg kan se at din side slet ikke er optimeret til at blive vist i flere browsere og deres versioner. Du kan f.eks. se hvordan din side bliver vist i 95 forskellige browsere, deres versioner, samt set fra forskellige styresystemer her:
Browsershot

Ikke engang store sider om Youtube.com m.fl. kan eller vil bruge tid på at tilpasse og vedligeholde sig til samtlige systemer/browsere, nye som gamle, på trods af at de har et stort økonomisk råderum.

Det samme gælder mailsystemer. Man kunne jo blive ved med at tilpasse og gøre ved i en uendelighed, men det vil ikke være rentabelt.

Amino vil da hellere end gerne kunne nå ud til flest mulige, og helst gerne præsenteres bedst muligt, men man må nu engang prioritere.

Amino ligger bestemt ikke på den lade side, og jeg er sikker på at de ansvarlige for mailsystemet så vidt det er muligt holder en finger på pulsen, hvordan nyhedsbrevene bliver præsenteret, og hvilke mailsystemer man bør satse på.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:11

John Nielsen:
Tidsforskydningen her er på 4 minutter. Mailen er sendt fra Amino 4 minutter før den er modtaget hos mig.
Men det skyldes udelukkende lokale indstillinger på mailserverens interne ur.

Jeg oplever heller ingen problemer i øjeblikket ... det er ved at være en del dage siden.

dbh
Kenneth 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 12:23

Rune Gjersvik:
Amino vil da hellere end gerne kunne nå ud til flest mulige, og helst gerne præsenteres bedst muligt, men man må nu engang prioritere.

HAHAHA Big Smile Du er sgu sjov. Det drejer sig om at de PLUS mails i sender efter min bedste overbevisning på et eller andet sted ikke følger gængse standarder, længere er den ikke.

Men nu siger jeg det igen. Tråden er IKKE oprettet for at få support (eller hvad man nu skal kalde de indlæg som i kommer med fra Amino) men udelukkende for at høre fra andre amino brugere om de oplever tilsvarende problemer. Har jeg oprettet tråden i en forkert Kategori ?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:30

Tilføj mig på Twitter

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 12:39

Rune Gjersvik:
Du kan f.eks. se hvordan din side bliver vist i 95 forskellige browsere, deres versioner, samt set fra forskellige styresystemer her:
Browsershot

Tak for linket, jeg kendte ikke den side, og du har ret jeg har aldrig gjort noget specielt for at optimere til andre browsere end nyeste Internet explorer. Det gik op for mig for en måned siden da jeg skiftede til Firefox at der er nogle ting der ikke "sidder helt i skabet" så det vil jeg helt sikkert ofre mere opmærksomhed end jeg har gjort tidligere.

Jeg kan desværre ikke anvende Browsershot gratis test. Den skriver at techmaster.dk allerede har været testet 95 gange idag, så jeg skal betale hvis jeg ønsker flere forsøg. Du har åbenbart haft travlt Smile

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)