Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med mails fra Amino

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg igennem al den tid jeg har været PLUS medlem set på mails fra Amino hvor html koden vises i teksten. Det er dørirriterende og virker amatøragtigt at Amino ikke får rettet denne fejl. Jeg gætter på fejlen ikke viser sig i alle mail programmer så var det nok rettet for længst, men den viser sig i mit og det ser sådan her ud:

<p>K&aelig;re Plus Medlem<br /><br />Som Plus medlem har du mange fordele og en af dem, er at du har fuld adgang til de mange interviews jeg laver med sp&aelig;ndende iv&aelig;rks&aelig;ttere og mange andre premium videoer. Herunder alle foredrag fra Aminotastic og de er super!<br /><br />Lige nu kan du bla. se:<br /><br /><strong>Lars Dalgaard</strong>, som lige har solgt sin virksomhed for $ 3.4 milliarder.<br />H&oslash;r:<br />* Hvordan han har bygget sin virksomhed<br />* Hvor mange Porscher han har<br />* Hvorfor han ikke vil bes&oslash;ge Danmark<br />*

Jeg anvender Mail programmet "Focalscope" som er super fedt Virksomheds support mail software, og meget billigt i forhold til andre programmer som næsten kan det samme. Det er meget mærkeligt, jeg har anvendet Focalscope i over et år og jeg ser ikke denne fejl ved nogen som helst andre mails end dem jeg får fra Amino PLUS.

Er der nogen af jer der oplever lignende kun med de her mails fra Amino ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34

Prøv at spørge FocalScope... Syntes deres software er lidt gammeldags/mangelfuld..

Personligt benytter jeg Gmail, og jeg har ingen problemer med Amino mails.

:-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:16

Jeg har aldrig hørt om problemer med vores mails før???

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

Martin Thorborg:
Jeg har aldrig hørt om problemer med vores mails før???

Det har jeg heller ikke... Men problemet ligger ret sikkert ude i hans mailklient/ticket support :-)

Det er deres support han skal jagte ;)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 00:33

Jeg har anvendt focalscope et års tid, ca. samme tidsrum som jeg har fået "plus" mails fra Amino og som skrevet har jeg ALDRIG oplevet samme problem med mails fra andre end Amino. Jeg er derfor stort set ligeglad om i har tænkt jer at gøre noget ved det, sad bare og blev nysgerrig om andre havde set det samme

Det svar du giver Martin havde jeg forventet fra Amino support, du kom dem så i forkøbet, flot nok, men indholdet er ikke den helt store overraskelse for mig ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 00:37

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Syntes deres software er lidt gammeldags/mangelfuld..

Det lyder ikke som om du kender så meget til Focalscope, men det er da godt din Gmail virker :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:43

Hvis det er et problem der kun rammer dig, fordi du bruger et meget sjældent produkt, så retter vi det ikke.
Men hvis andre har samme problem, så kigger vi på det.
Det er der der ligger i mit svar.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:44

Techmaster:

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Syntes deres software er lidt gammeldags/mangelfuld..

Det lyder ikke som om du kender så meget til Focalscope, men det er da godt din Gmail virker :-)

Det er vel en vurderingssag.. Men gav det 20 dage på fuld knald, og oplevede konstant problemer.. Mest at det var sløvt, og at det ikke fungerede på Mac!!

Men det er da sandt at jeg kun har svaret cirka 2500 mails igennem det :-)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Fra  Techmaster Skrevet kl. 10:50

Martin Thorborg:
Hvis det er et problem der kun rammer dig, fordi du bruger et meget sjældent produkt, så retter vi det ikke.

Nu er Focalscope ikke "et meget sjældent produkt" men et system der typisk anvendes af meget store firmaer der har brug for let koordination af mange support sager blandt mange support medarbejdere, derfor giver Focalscope nok heller ikke den store genlyd her på Amino, så i Amino sammenhæng kan man nok godt kalde det et sjældent produkt. Selvom Focalscope med alle dets avancerede funktioner også er "overkill" til min lille virksomhed er jeg nu utrolig glad for systemet, og det kan sagtens anvendes til mit behov også. At jeg ikke er helt alene om min begejstring kan i se her www.focalscope.dk og så må din udtalelse "meget sjældent produkt" tale for sig selv ;-)

Martin Thorborg:
Men hvis andre har samme problem, så kigger vi på det.

Jeg driver en lille webshop der fungerer godt. En sjælden gang imellem er der en kunde der misforstår en tekst eller foretager sig et eller andet fuldstændig uforudsigeligt når han skal handle, og endnu sjældnere sker der det at jeg kommer i kontakt med sådan en kunde. Når det sker starter jeg som regel med at ryste på hovedet og undre mig helt vildt over hvordan man dog kan være så dum, MEN hvis jeg med en lille ændring i en tekst eller funktion på webshoppen kan undgå at en anden kunde løber ind i samme "problem" så ændrer jeg det.

Når man udsender et nyhedsbrev går jeg ud fra man gerne vil have flest mulige modtagere læser det, og jeg er sikker på at det problem jeg oplever med jeres mails ville kunne fikses på fem minutter med den rette mand ved tastaturet, så det undrer mig en smule at du indtager den holdning.

Lad os lade den ligge og se om andre dukker op med samme problem, det var jo egentlig det der var formålet med mit indlæg.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:19

@Techmaster: Du er ikke den eneste, som oplever lidt sjov med Amino's mails, selv om jeg dog ikke har oplevet at se en hel mail, som du gør.

Det jeg oplever er som regel relateret til æ, ø, å. Som f.eks overskrifterne på disse to mails modtaget med 15 min. mellemrum den 25/12:

Svar: 'Glædelig jul 2011'-tråden
Svar: 'Gl&amp;#230;delig jul 2011'-tr&amp;#229;den

eller den her:
Svar: Nye muligheder og ændringer for Plus signaturer i debatten
Svar: Nye muligheder og &amp;#230;ndringer for Plus signaturer i debatten

Jeg ser problemet i begge de mailprogrammer jeg anvender: Std. mailprogram på iPad samt Outlook 2007DK.

Herudover oplever jeg indimellem store forsinkelser på mails vedr. debatter jeg deltager i. Der kan nogen gange gå halve dage inden der kommer besked om, at der er et indlæg.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)