Hej Nu har jeg igennem al den tid jeg har været PLUS medlem set på mails fra Amino hvor html koden vises i teksten. Det er dørirriterende og virker amatøragtigt at Amino ikke får rettet denne fejl. Jeg gætter på fejlen ikke viser sig i alle mail programmer så var det nok rettet for længst, men den viser sig i mit og det ser sådan her ud: <p>Kære Plus Medlem<br /><br />Som Plus medlem har du mange fordele og en af dem, er at du har fuld adgang til de mange interviews jeg laver med spændende iværksættere og mange andre premium videoer. Herunder alle foredrag fra Aminotastic og de er super!<br /><br />Lige nu kan du bla. se:<br /><br /><strong>Lars Dalgaard</strong>, som lige har solgt sin virksomhed for $ 3.4 milliarder.<br />Hør:<br />* Hvordan han har bygget sin virksomhed<br />* Hvor mange Porscher han har<br />* Hvorfor han ikke vil besøge Danmark<br />* Jeg anvender Mail programmet "Focalscope" som er super fedt Virksomheds support mail software, og meget billigt i forhold til andre programmer som næsten kan det samme. Det er meget mærkeligt, jeg har anvendet Focalscope i over et år og jeg ser ikke denne fejl ved nogen som helst andre mails end dem jeg får fra Amino PLUS. Er der nogen af jer der oplever lignende kun med de her mails fra Amino ? |
Prøv at spørge FocalScope... Syntes deres software er lidt gammeldags/mangelfuld..
Personligt benytter jeg Gmail, og jeg har ingen problemer med Amino mails.
:-)