Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver man syg af at efterisolere sit hus?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok men så er det måske tid at rense ud i de mærke du forhandler? 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at dine vinduer er rigtig fine. Ja faktisk kunne jeg forestille mig at de er meget bedre end samtlige andre vinduer på det danske marked.

Men lad da være med at fremhæve dine egne vinduer ved at omtale andre mærker dårligt eller linke til hadesider. (mht. hadesider, så husk at der ALTID er 2 sider af samme sag)

Lad dog dine fantastiske vinduer tale for sig selv. Som sagt tror jeg på at dine vinduer er rigtig gode. Jeg har en fornemmelse af at de i tyskland er langt foran os i danmark, i forhold til innovation i byggebranchen. 

Ved at bruge den metode du er igang med, risikere du bare at folk afskriver dine vinduer på forhånd.

Iøvrigt har jeg selv skiftet vinduer i mit hus for 3 år siden. Og jeg har også efterisoleret vægge, loft og gulve, og jeg har altså INGEN fugtproblemer i mit hus. 

Det er min klare overbevisning at der kan være mange andre grunde til din kundes fugtproblemer. 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er vel ikke lagt en klimaskærm formeget op, det kan godt lyde sådan, fordi at der opstår skimmelsvamp i vinduerne behøver det altså ikke at være der fejlen findes,,,

Preben

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Preben:

Hej

Der er vel ikke lagt en klimaskærm formeget op, det kan godt lyde sådan, fordi at der opstår skimmelsvamp i vinduerne behøver det altså ikke at være der fejlen findes,,,

Preben

Jeg kan forestille mig at din kunde i alt uvidenhed har lagt plastik ovenpå den gamle eksisterende isolering og lagt den nye isolering ovenpå plastiken.

Og så har vedkomende virkelig et problem eftersom at det der ligger imellem de 2 klimaskærme så RÅDNER det, og  der er over alt og det kan dine vinduer ikke gøre for

Konklusion på dit spørgsmål er JA men bliver syg når man  laver amatørfejl det er forskellen på en proffesiionel og en amatør som jeg tror virkelig har et kæmmpe problem.

preben

 

Fra København
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Sagens kerne handler vist om indeklima. Læs Finn Pedersen indlæg igen. Jeg vil mener at han har helt ret når han skriver at problemet er udluftning og ikke vinduernes kvalitet.

Huset har fået nye vinduer, sikker af udemærket kvalitet, og er dermed blevet tættere. Dvs at den "naturlige ventilation" der har været gennem de gamle vinduer ikke længere er tilstede. 

 Det fremgår ikke om der er friskluftventiler i de nye vinduer, men det er en god ide at sikre ventilering af huset ved en sådan udskiftning.

mvh

Noel Wibrand

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)