Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresalg af servere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg går og leger med tanken om en virksomhed. Jeg har selv meget erfaring inden for spille-servere, som f.eks. Counter Strike servere. Derfor tænkte jeg, at man kunne lave noget salg af det på en eller anden måde.

Nu kommer mit spørgsmål så: Er det lovligt at videresælge servere, som er købt hos en anden virksomhed? Altså sigte efter dem der ingen erfaring har, og yde god service og support for et lille ekstra gebyr.

Mvh.

Jonas Larsen

Go' jul og godt nytår. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Kofanger:

Nu kommer mit spørgsmål så: Er det lovligt at videresælge servere, som er købt hos en anden virksomhed? Altså sigte efter dem der ingen erfaring har, og yde god service og support for et lille ekstra gebyr.

Ja da! Medmindre dem du køber det af direkte frasiger sig videresalg til 3. part i deres betingelser. Men ellers lav en samarbejdsaftale med dem, så får du sikkert også en sjat rabat :)

Ved da fra vores MaxiWeb, der er mange bureauer, som har en videresalgsaftale (RESELLER), men det er bedst at aftale det med dem, så du er sikker på at du kan levere det produkt du lover :)

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 17:19

Så hvis jeg køber en server et sted til 100 kr. og sælger den for 120 kr., hvor jeg yder support, er altså fuldt ud lovligt?

Og ja, det ville nok være en god idé at lave en videresalgsaftale.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34

Medmindre din leverandør direkte forbyder det, så er det fuldt lovligt! :)

Tilmeldt 26. Dec 11
Skrevet kl. 18:53

Ok, tak for hjælpen. :)

Ved du noget om, om man behøver at registrere sig som virksomhed, når det er bare er en hobby? Og er der ikke noget med at jeg må tjene op til 30.000, når jeg er under 18 år (er 17 år)?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Du må omsætte for op 50.000 DKK i en 12 mdrs periode.

Du har mulighed for at udnytte dit frikort for op til cirka 32000 kr.

Læs mere her og her

Good luck!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)