Hejsa. Jeg går og leger med tanken om en virksomhed. Jeg har selv meget erfaring inden for spille-servere, som f.eks. Counter Strike servere. Derfor tænkte jeg, at man kunne lave noget salg af det på en eller anden måde. Nu kommer mit spørgsmål så: Er det lovligt at videresælge servere, som er købt hos en anden virksomhed? Altså sigte efter dem der ingen erfaring har, og yde god service og support for et lille ekstra gebyr. Mvh. Jonas Larsen Go' jul og godt nytår. :) |
Kofanger:Nu kommer mit spørgsmål så: Er det lovligt at videresælge servere, som er købt hos en anden virksomhed? Altså sigte efter dem der ingen erfaring har, og yde god service og support for et lille ekstra gebyr.
Ja da! Medmindre dem du køber det af direkte frasiger sig videresalg til 3. part i deres betingelser. Men ellers lav en samarbejdsaftale med dem, så får du sikkert også en sjat rabat :)
Ved da fra vores MaxiWeb, der er mange bureauer, som har en videresalgsaftale (RESELLER), men det er bedst at aftale det med dem, så du er sikker på at du kan levere det produkt du lover :)