Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du træt af flæskesteg og julen???

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Mikael christiansen:
et gør jeg ikke og tråd starter prøver at starte i en meget ung aldre det er ægte iværksættere ånd

Spot on, Mikael.. Det kunne jo være at det var arveligt sådanne noget.. ;-)

Skægt at se nogle give et stjerne for et uskyldigt indlæg

Du har ret, men det ændre jo ikke på det faktum at det jo er uønsket med "se her og klik på min side"-tråde - som ofte sidestilles med spam. Det er uanset alder. Tænk hvis alle gjorde det - så ville du ikke se andet. Man kan lige så godt lære det fra start af :-)

Med det sagt..
Fedt at du har startet din egen hjemmeside i en alder af 13 år, og hvis man tager det i betragtning, så er det en særdeles underholdende hjemmeside du har fået sat på benene! Fortsæt sådan, og så er det dig vi ser på forsiden af epn.dk, business.dk og dig Martin ringer til for at få et interview med om 5-6 år ;-)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:55

Morten Madsen:

Du har ret, men det ændre jo ikke på det faktum at det jo er uønsket med "se her og klik på min side"-tråde - som ofte sidestilles med spam. Det er uanset alder. Tænk hvis alle gjorde det - så ville du ikke se andet. Man kan lige så godt lære det fra start af :-)

Med det sagt..
Fedt at du har startet din egen hjemmeside i en alder af 13 år, og hvis man tager det i betragtning, så er det en særdeles underholdende hjemmeside du har fået sat på benene! Fortsæt sådan, og så er det dig vi ser på forsiden af epn.dk, business.dk og dig Martin ringer til for at få et interview med om 5-6 år ;-)

Tak for både ris og ros. Fedt at du kan lide min hjemmeside Big Smile

Ta' en slapper på http://www.spillebiksen.dk/

Vi ses derinde! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02

Morten Madsen:

Henrik Nielsen:

Mikael christiansen:
et gør jeg ikke og tråd starter prøver at starte i en meget ung aldre det er ægte iværksættere ånd

Med det sagt..

fuldstændig korrekt jeg gjorde også fejl i starten og vi ser mange nye bruger om de er unge eller gamle laver de fejl i starten når de starter et sted

jeg håber jeg kan sprede endnu mere positive ånd på forummet der er vidst stadigvæk brug for lidt fornuft og huske din første dag der her på amino.dk der gjorde vi også nogle begynder fejl

men som iværksætter hjælper vi hinanden om man er ung eller gamle

vis ikke gjorde fejl i starten er der mange andre nye bruger der gjorde andre end dig, i stedet for at være super negative skulle i give respons til den nye amino.dk

om det er fordi man ikke har verdens bedste jul skal man alligevel huske at hjælpe andre bruger ,jeg gætter meste grundet ,men for mig så det ud som noget af den positive iværksættere ånd lige pludselige er forsvundet ærligt for dem det er sket ,men jeg håber de får den igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:08

Jacob:

Morten Madsen:

Med det sagt..

Tak for både ris og ros. Fedt at du kan lide min hjemmeside Big Smile

ung som gamle laver fejl ,du er ny bruger jeg, det  havde  de havde de nokikke set ,men husk det er ikke velset med skrive se her ,men normalt forklare man hvorfor minus især når man er  nye bruger

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for de venlige ord Mikael christiansen

Øvelse gør mester ;-)

Ta' en slapper på http://www.spillebiksen.dk/

Vi ses derinde! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:12

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

det gør jeg ikke og tråd starter prøver at starte i en meget ung aldre det er ægte iværksættere ånd

Iværksætter ånd, har vel intet med alder at gøre, eller hvor meget man arbeder...

Men vi folk er jo forskellige, nogen fortrækker at knokle mere end andre... Det er jo en smags sag...

det ved jeg godt men som iværkæsttere elsker de fleste sit arbejde og arbejder derud ad og jo det er både en ny bruger og ung dem ønsker jeg altid velkomme om de er unge eller gamle

jo ung nok lidt svære der er jo mindre livs erfaring ,husk man lære så længe man lever

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:22

Henrik Nielsen:

Mikael christiansen:

nå det nok ikke det jeg tænkte meste ,men jeg synes normalt vi modtager nye bruger bedre ,men jeg tror meste bare det er hårdt for nogle for tiden for det er her er ikke normalt ,vi plejer at give respons til nye bruger ,det er jo første dag for denne bruger og jeg håber den nye bruger bliver her og forstår vi er normalt venlige og skriver og hjælper hinanden for nok ikke mange kendte alle reglerne på første dag dem lærte vi hen ad vejen

man skal huske læse at det er et af de første indlæg om man er ung som gamle har vi alle været ny her på amino.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)