Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel med MS SQL Server 2008 R2

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Faran Mahmood:
Problemet er, at der allerede er udviklet et system baseret på R2.

Spørgsmålet er om der er brugt specifikke ting i R2 i projektet? Hvis udvikleren kan fortælle nøjagtigt hvad han har brugt i R2 som ikke findes i R1 så er hans krav ok.

Faran Mahmood:
Jeg har ikke selv udviklet særligt meget i ASP.net og har heller ikke haft tid til, at kontrollere for meget. Jeg ved at udvikler "blot" har valgt R2, da han har den seneste udgave af Visual Studio og R2 var integreret.

Jeg sidder også med den seneste version af VS og det lyder mere som SQL Express 2008 R2 da MS ikke har den fulde 2008 RS med i VS2010.

Som som nævnt før: Han bør kun kræve R2 hvis han benytter funktioner som KUN er i R2. Mit gæt vil være at han er versionsliderlig (som mig af og til) og kun vil have det nyeste nye på.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jeg sidder også med den seneste version af VS og det lyder mere som SQL Express 2008 R2 da MS ikke har den fulde 2008 RS med i VS2010.

Som som nævnt før: Han bør kun kræve R2 hvis han benytter funktioner som KUN er i R2. Mit gæt vil være at han er versionsliderlig (som mig af og til) og kun vil have det nyeste nye på

Det er MS SQL Server 2008 R2 Express.

Jeg har lige skrevet til ham, så må afventer hans svar.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)