For lige at svare på trådens titel: en bedre placering i søgemaskinerne forhåbentligt.
også skal du også lige have nogle gratis råd med på vejen fra mig:
1. få dig en facebook side og skriv til alle dine tidligere kunder og spørg om de ikke lige vil like den.
2. få dig en google+1 knap og få folk til at klikke på den (et godt råd til dette er at give eks. en ebog væk gratis omhandlende et eller andet som folk syntes er sjovt)
3. få lavet nogle fede videor til youtube (som både er informative og sjove) et godt eksempel på dette er en rap om din niche. og få også et link til din hjemmeside og din facebook side i beskrivelsen af videon.
4. få dig et clicktotweet link indlejret i din hjemmeside. nb. her er en hjemmeside der kan lave et link til dig som folk bare skal trykke på for at tweete om din hjemmeside. Link: klik her
5. kom igang med noget linkbuilding, få dig både nogle naturlige links, nogle unaturlige (skod links og relevante links) prøv evt. flg. søgestrenge i google "din niche" + tilføj link, "din niche" + blog og "din niche" + forum.
og en god måde at få naturlige links på er ved at skrive nogle mindblowing artikler også social bookmarke dem. (anyhed.dk er vist den eneste danske social bookmarking tjneste)
6. få dig noget presse omtale, her er der lige et godt råd ang. dette fra en gut der fik et link fra the financial times, skriv eks. om hvordan du hjælper økonomien via at hyre seo folk + sælge produkter som er impoteret + det at du lever.
7. køb dig seo-lex det edr virkelig en god bog skrevet let fordøjeligt og nej jeg får ikke kommision for at anbefale den.
8. også lige et sidste råd fra link building sektionen start ud med 5 links om ugen den næste uge går du så over til 10 links om ugen... indtil du når 25 links og bliv så der.
9. nu ved jeg ikke hvilket niveau dit engeĺsk er på men prøv evt. at google følgende: seo course, free seo course, inline seo.
10. hvis du ikke er god til at forstå engelsk så kan du købe dig et medlemskab af e-universe.dk det koster vist 1000 kr. om året. og er så vidt jeg har forstået det hele værd.
nb. hvis du er blevet tændt på ideen om at lave en rap så bare skriv mig en pb.