Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af PC-spil keys/licenser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har flere steder set webshops, der kun vælger keys til forskellige spil. Koden leveres via nettet og betalingen foregår vi betalingskort.

Hvor køber disse forhandlerer deres spil? Hvordan er de blevet forhandlere af disse koder? Troede at det kun var megt stort virksomheder der kunne forhandle spil fra f.eks. EA games?

På forhånd tak

Mvh jacob

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg kendte en enkelt webshop, som solgte disse keys.

De købte keys ind når de var på tilbud i diverse butikker i Danmark. Hvordan andre gør, ved jeg desværre ikke.
 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob B P:

Hej

Har flere steder set webshops, der kun vælger keys til forskellige spil. Koden leveres via nettet og betalingen foregår vi betalingskort.

Hvor køber disse forhandlerer deres spil? Hvordan er de blevet forhandlere af disse koder? Troede at det kun var megt stort virksomheder der kunne forhandle spil fra f.eks. EA games?

På forhånd tak

Mvh jacob

Jeg ved ikke om du kan bruge det, men hos Origin (der sansynligvis ejes af EA-Games) kan du se nede i bunden under "Tilknytningsporgram" at EA games kører kampagner hos TradeDoubler.

mvh

Jan

Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har Gamers-shop.dk hvor vi tilbyder digitale nøgler.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Jeg ved ikke om du kan bruge det, men hos Origin (der sansynligvis ejes af EA-Games) kan du se nede i bunden under "Tilknytningsporgram" at EA games kører kampagner hos TradeDoubler.

mvh

Jan

Origin ER EA :-) Det er deres modsvar til fx Steam.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan forstille mig det kommer an på hvor god du er til at snakke med diverse forhandlere. Jeg ved at der er nogle danske kæder der køber direkte fra EA Games, og der er nogle der køber dem igennem Panvision. Man skal nok bestille et stort parti hjem før det kan betale sig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)