Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag: Ide tænketank

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er allerede super brugere her på Amino, som har flere features end de normale features man starter med.

Jeg har skimtet forummet de seneste par måneder og synes vi ser flere og flere med ideer som ikke tør tale om deres ideer.

Jeg er bange for at for mange ender med at give op før de starter.

Så hvad med Amino laver en liste af sine superbrugere med erfarne Amino brugere med over de 4.0 i karma points.

Ud fra den liste kan personen med ideen invitere de super brugere som de mener er sikre at snakke med.

I ens profil oplysninger kan man trykke nej tak, til at være på denne liste.
Hvis man ikke har tid eller gider.

Hvis man bliver inviteret skal man så godkende og man får adgang til en tråd om ideen.

Jeg er ikke sikker på om det er muligt både økonomisk og teknisk, men kan det hjælpe folk med at komme videre med deres ide, kan det være guld værd for Danmark og brugeren med ideen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 01:06

Hej Lasse,

Jeg synes, at det er en rigtig god idé, at nogle af superbrugerne kan stille sig til rådighed som mentorer for iværksættere, der behøver feedback og et skud i den rigtige retning omkring deres ideer uden at ideen bliver synlig for alle på Amino.

Derudover vil det selvfølgelig også være vigtigt, at skelne mellem mentor og investor - det kan evt. være noget, man kan aftale indbyrdes, hvis den pågældende mentor tror nok på ideen.

Man kunne evt. lave det lidt i stil med: Ideernes.dk, hvor mentorerne så stemmer ideerne op, og løbende kommer med feedback mv., så det bliver en hel case, man kan følge løbende.

Så helt klart et Yes herfra til ideen.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:12

Jeg forstiller mig det kunne hjælpe meget at der kunne foregå en diskussion mellem flere accepteret brugere.

Jeg har prøvede flere gange hvor folk har opsøgt en igennem email, PB osv. fordi man er her på Amino og selvom det er rart at hjælpe, så mangler der flere øjne på en ide, da det ellers ender med at være for ensidigt.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)