Hejsa Aminoer. |
den person der har hjemmesiden må passe på med hvad den skriver der er ytringsfrihed i danmark men du kan sagtens blive dømt for at bagtale folk
Hejsa Aminoer. |
.
den person der har hjemmesiden må passe på med hvad den skriver der er ytringsfrihed i danmark men du kan sagtens blive dømt for at bagtale folk |
Så vidt jeg forstår er det en ret dum ide at bruge et varemærke i sin URL. For det første er det kun en svag SEO-fordel at gøre det, men for det andet kan varemærkets retmæssige ejere formentlig uden problemer give dig problemer senere hen. Især hvis du prøver at bruge deres navn til at tjene penge med. Jeg ville ikke anbefale det. |
Kan Thansen kræve at få ejerskabet af domænet? |
.
Hvorfor skulle de? Hvor skulle grænsen gå? Hvad med de 1000 andre domænenavne som inkluderer ordet Thansen, skulle de også tage ejerskab over dem? Det er jo en skrue uden ende. :) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Jeg tror bestemt at thansen kunne gå rettens vej til at få lukket eller overtage ejerskab af de domæner. Jeg er ikke 100% men det er hvad jeg har læst bla.a ifht .com domæner, og da .dk domæner er endnu strengere kan jeg ikke forestille mig andet. At mange firmaer ser i gennem fingre med det, og måske anser det som en slags reklame er jo en helt anden historie. Der findes jo milliarder af iphonexxx sider, og det er jo principielt et apple varemærke. Jeg går udfra at de lader de fleste være på grund af reklameværdien eller lignende. |
Hvis et dk domæne krænker dit varemærke, kan du få det overdraget via en klagesag hos DK Hostmaster. Det er bare ikke alle virksomheder der gør brug af muligheden. |
Jeg tror ikke at thansen kan få overdraget domænet Læs denne artikel på ComON - Det Faglige Hus kan ikke lukke hadeside |