misforstå mig ikke,jeg sætter voldsomt meget pris på jeres ideer og GODE råd i giver mig,men nu har jeg hørt en del om at man skal passe på med at udlevere sine ideer helt til folk. og jeg syntes det er utrolig svært at, fortælle om ideen uden at sige for meget.for jeg vil meget gerne have feedback på hele ideen,på den måde syntes jeg folk har en større chance for at sige om det er en god ide,og hvad jeg evt. skal gøre og mangler.....
er det sort snak eller :-) hope not. Jeg vil bestemt ikke træde nogen over tæerne...
Det er skam fair nok :-) Man skal passe på dit egen skattekiste...
Men vil dog også sige at de fleste idéer er 0 kr værd! Men når de bliver vendt og drejet tusind gange så får man pludseligt den rigtige idé!
Men det er altid udførelsen af idéen der virkeligt betyder noget!
Hvis du fx fandt frem til at det var smør der ville vækste med 50% i 2012, og du vidste du kunne tjene penge på det. Men du virkeligt ikke brændte for det! Så er livet simpelthen for kort til at knokle for noget man ikke brænder for.
Men hvis du tilgængel finder noget du elsker, som du vil kunne få ud over rampen! Så har du langt bedre chancer!
Believe me! Jeg har prøver MANGE projekter der er gået okay de første 2 mdr, og så er energien bare faldet fra igen.
Hvis du er itvivl om hvad du skal gøre, så er du altid velkommen til at sende mig en mail - så skal jeg nok kvit og frit, skubbe dig i den rigtige retning :)!
jh@webpad.dk