Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg skrive til Martin?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordi hun føler lidt mere troværdighed til at Martin ikke stjæler hendes idé end hos 40.000 semianonyme brugere :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:17

Gad vide hvor meget ens troværdighed ville stryge i vejret, hvis man skiftede navn til Martin Thorborg ;)

Når det er sagt, så er Martin en god mand. Ligesom alle andre sætter vi pris på, når folk bidrager med noget - omvendt hader vi at spilde vores tid.

:) 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:57

Philip Mahler:

Fordi hun føler lidt mere troværdighed til at Martin ikke stjæler hendes idé end hos 40.000 semianonyme brugere :)

ja så har vi jo ikke en chance....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Becker:

Gad vide hvor meget ens troværdighed ville stryge i vejret, hvis man skiftede navn til Martin Thorborg ;)

Når det er sagt, så er Martin en god mand. Ligesom alle andre sætter vi pris på, når folk bidrager med noget - omvendt hader vi at spilde vores tid.

:) 

Martin, har resikeret meget for at få Amino i luften! Han talte om Amino som Guld, da det intet var værd... Set fra mine briller satsede han sit gode Jubii-navn over for pressen - for at få Amino til at blive en success!

Det fortjener vel i al beskedenhed lidt troværdighed :-) Amino virker ikke som der han spinder direkte guld, udover at det styrker hans personlige branding voldsomt! :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:15
misforstå mig ikke,jeg sætter voldsomt meget pris på jeres ideer og GODE råd i giver mig,men nu har jeg hørt en del om at man skal passe på med at udlevere sine ideer helt til folk. og jeg syntes det er utrolig svært at, fortælle om ideen uden at sige for meget.for jeg vil meget gerne have feedback på hele ideen,på den måde syntes jeg folk har en større chance for at sige om det er en god ide,og hvad jeg evt. skal gøre og mangler.....

er det sort snak eller :-) hope not. Jeg vil bestemt ikke træde nogen over tæerne...
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:53

Miriam:
misforstå mig ikke,jeg sætter voldsomt meget pris på jeres ideer og GODE råd i giver mig,men nu har jeg hørt en del om at man skal passe på med at udlevere sine ideer helt til folk. og jeg syntes det er utrolig svært at, fortælle om ideen uden at sige for meget.for jeg vil meget gerne have feedback på hele ideen,på den måde syntes jeg folk har en større chance for at sige om det er en god ide,og hvad jeg evt. skal gøre og mangler.....

er det sort snak eller :-) hope not. Jeg vil bestemt ikke træde nogen over tæerne...

Det er helt forståeligt. Det er der slet ikke noget i vejen med. Du er velkommen til at sende idé-beskrivelsen til mig i en PB, så den ikke bliver offentliggjort på Amino, hvis du vil have mit ydmyge besyv med :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59

Miriam:

Det er skam fair nok :-) Man skal passe på dit egen skattekiste...

Men vil dog også sige at de fleste idéer er 0 kr værd! Men når de bliver vendt og drejet tusind gange så får man pludseligt den rigtige idé!

Men det er altid udførelsen af idéen der virkeligt betyder noget!

Hvis du fx fandt frem til at det var smør der ville vækste med 50% i 2012, og du vidste du kunne tjene penge på det. Men du virkeligt ikke brændte for det! Så er livet simpelthen for kort til at knokle for noget man ikke brænder for.

Men hvis du tilgængel finder noget du elsker, som du vil kunne få ud over rampen! Så har du langt bedre chancer!

Believe me! Jeg har prøver MANGE projekter der er gået okay de første 2 mdr, og så er energien bare faldet fra igen.

Hvis du er itvivl om hvad du skal gøre, så er du altid velkommen til at sende mig en mail - så skal jeg nok kvit og frit, skubbe dig i den rigtige retning :)!

jh@webpad.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:44

Miriam:

Jeg har kontaktet Martin i forbindelse med en unik idé, som i øvrigt stadig ikke er på markedet, og jeg havde den klausul at anvende en NDA, selvom jeg orienterede lidt om hvilken retning tingene drejede sig om.

Han afslog at skrive under på en NDA, og det er hans holdning til idéer. Denne respekterer jeg.

Jeg vil dermed sige, at man sagtens kan få Martin i tale (tror ikke vor gamle samhandel i tidernes morgen gjorde udslaget) og jeg er klart af den holdning at han er troværdig og ikke vil stjæle din idé.

Min årsag til ikke at udlevere informationen skal alene ses i lyset af, at han i andet sammenhæng er i et projekt der omhandler det samme, men på en traditionel måde.

Så klø du bare på, og vær beredt på et råt for usødet svar Smile

Køb ren argan olie her

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 23:11
har nu mailet Martin så må vi se om han svare
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 23:22

Miriam:
har nu mailet Martin så må vi se om han svare

Hej,

Hvorfor skulle du ikke kunne skrive til Martin? Han er som alle andre og jeg er sikker på, at han vil svare hvis og når han har tid. Ellers er vi et par stykker der tidligere har foreslået dig, at kontakte dit lokale AF og fortælle dem at du har brug for råd og vejledning og så vil du blive henvist til de personer i din kommune, der vil kunne hjælpe dig. Det er gratis og de har med garanti tavsheds pligt.

Mange hilsner

Heidi

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)