Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføj en artikel til mit site. 2-3 backlinks.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med i 5.000krs duellen. som kører her på Amino. I den forbindelse åbner jeg op for at man kan tilføje en artikel til mit site, hvis man har noget at skrive om som henvender sig til kvinder. Det kan være tøj, slankekur, blade og magasiner eller noget helt andet. Så længe det henvender sig til kvinder.

Læs lidt mere om mine simple krav her: http://www.nextfashion.dk/tilfoj-artikel-tema-kvinder

Der er mulighed for 2-3 backlinks pr. artikel.

Jeg ved godt at mit site er helt nyt, men jeg har arbejdet inden for affiliate/linkbuilding området længe, så på sigt skal det nok kaste lidt linkjuice af sig.

Jeg er efter 3 dage allerede ved at få organske søgninger ind på siden.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:38

Artiklen bliver ik slettet, når duellen er overstået vel? Den bliver på sitet right?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39

Artiklerne bliver på sitet for altid. Når konkurrencen er færdig har jeg jo stadigvæk interesse i at drive sitet videre og tjene penge på det Smile

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 15:04

Lyder som et godt tilbud, har du nogle ca. tal for trafik og hvor meget der er organisk. Samt hvad du forventer at komme op på?

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

iTilbud.dk:

Lyder som et godt tilbud, har du nogle ca. tal for trafik og hvor meget der er organisk. Samt hvad du forventer at komme op på?

Sitet er startet 21. december. Lidt efter de andre i konkurrencen. I dag har jeg fået de 3 første besøgende fra organiske søgninger. Så det er jo slet ikke noget der er noget værd endnu, men da jeg arbejder hårdt og målrettet med linkbuilding, så vil jeres artikler og links få værdi over de næste måneder.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:23

Går igang med det samme :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Jacob Becker:

Går igang med det samme :-)

Du er velkommen! Jeg kan fortælle at den første artikel er godkendt og der allerede er flere andre der er igang med at skrive Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:08

Dennis Drejer (WooX):

Artiklerne bliver på sitet for altid. Når konkurrencen er færdig har jeg jo stadigvæk interesse i at drive sitet videre og tjene penge på det Smile

Okaj så skal jeg nok lige smide et par artikler ind i løbet af ferien ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25

Fashion-Seller:

Dennis Drejer (WooX):

Okaj så skal jeg nok lige smide et par artikler ind i løbet af ferien ;D

Lyder godt! Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Der er nu to spændende artikler online, som har fået 3 backlinks hver. Du kan have en artikel med backlinks online i løbet af kort tid.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)