Hej alle! |
Hej
Det kommer an på mængden? Hvis det er små pakker så er det evt DHL, GLS, hvis det er større ængder vil jeg anbefale Blue water eller DSV.
Roal
Hej Det kommer an på mængden? Hvis det er små pakker så er det evt DHL, GLS, hvis det er større ængder vil jeg anbefale Blue water eller DSV.
Roal |
Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.
Prøv evt. UPS fra England, det fungerer rigtig godt. |
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
To af mine leverandører bruger DPP, og jeg betaler ikke meget for det, men de har nok nogle gode aftaler. Når jeg selv står for at få leveret pallegods bruger jeg DSV, som jeg er meget tilfreds med. mvh Ann Karina |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
|
Tak for alle svarene ! Det gav et meget større overblik :D |
Drejer det som om 1 eller 100 containere? Hvornår skal godset bruges? Hvad er værdien af godset? Hvor i Danmark skal det leveres? |
det er ikke containere eller noget! Vores firma kører nemlig på at når folk køber noget fra os, så bestiller vi det fra leverandøren i england, så det er blot pakker af forskellige størrelser. Ikke fordi de er særlige store :) |
Det forestillede jeg mig også :-) Men du er nød til, at kende dimensioner og vægt på de enkelte enheder, hvis du vil have en prisindikation. |
Hej Vi kan kun anbefale TNT UK, som altid leverer til tiden og uden transportskader. Thumbs Up! |