Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig tranport af varer fra England til Danmark?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Er der nogen som kender billig transport som kan afhente varer i England og levere i Danmark? Det er firmarelateret....

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 00:05

Hej

Det kommer an på mængden?  Hvis det er små pakker så er det evt DHL, GLS, hvis det er større ængder vil jeg anbefale Blue water eller DSV.

Roal

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 00:49

Prøv evt. UPS fra England, det fungerer rigtig godt.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 10:36

To af mine leverandører bruger DPP, og jeg betaler ikke meget for det, men de har nok nogle gode aftaler. Når jeg selv står for at få leveret pallegods bruger jeg DSV, som jeg er meget tilfreds med.

mvh

Ann Karina

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 10:42
Vi bruger Ntex - virker ikke dyrt. Vi får fragtet hele paller
Tilmeldt 21. Aug 11
Skrevet kl. 19:22

Tak for alle svarene ! Det gav et meget større overblik :D

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:42

Mykremin:

Hej alle!

Er der nogen som kender billig transport som kan afhente varer i England og levere i Danmark? Det er firmarelateret....

Drejer det som om 1 eller 100 containere? Hvornår skal godset bruges? Hvad er værdien af godset? Hvor i Danmark skal det leveres? 

Tilmeldt 21. Aug 11
Skrevet kl. 01:31

det er ikke containere eller noget! Vores firma kører nemlig på at når folk køber noget fra os, så bestiller vi det fra leverandøren i england, så det er blot pakker af forskellige størrelser. Ikke fordi de er særlige store :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:20

Mykremin:

det er ikke containere eller noget! Vores firma kører nemlig på at når folk køber noget fra os, så bestiller vi det fra leverandøren i england, så det er blot pakker af forskellige størrelser. Ikke fordi de er særlige store :)

Det forestillede jeg mig også :-) Men du er nød til, at kende dimensioner og vægt på de enkelte enheder, hvis du vil have en prisindikation.

Personligt havde jeg nok valgt, at forhøre mig om nogle priser hos 2-3 forskellige danske speditører. Herefter hører jeres leverandør, hvor meget de skulle have for, at arrangere leveringen (det er somregel billigere at eksportere + leverandørerer har ofte fordelen af større godsmængder = bedre fragtrater).

Desuden spiller det også ind, hvor meget gods du får - Kan du eksempelvis berette om, at du får 10 paller hjem om ugen, så får du med garanti en bedre pris, end hvis du kun får 1 om året. Frekvensen af dine sendinger er også afgørende for, hvem du bør kontakte.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:21

Hej

Vi kan kun anbefale TNT UK, som altid leverer til tiden og uden transportskader.

Thumbs Up! Yes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)