Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God jul - Hvad består julemiddagen af for dig og din familie?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Glædelig jul allesammen!

Med det sagt, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeres jule-middag består af, blot for at høre om der er store forskelligheder, eller om det i og for sig rammer meget ens!

Hos mig består en ægte julemiddag (som jeg er opvokset med) af and og flæskesteg, med dertilhørende hvide og brune kartofler, rødkål, brun sovs samt franske kartofler. Desserten er risalamande akkompagneret af kirsebærsovs, hvilket jeg vil nyde rigtig meget - sammen med selskabet som består af min nærmeste familie.

Igen, igen - God jul, og må i alle hygge jer!

Mange julehilsner
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi skal have And med svesker og ævler og rigeligt af det Wink

Der til, alm kartofler og brune kartofler, rødkål, sovs, franske kartofler.

Til desert får vi Risalamande, lille pigen får sin egen skål som er klargjort i køkkenet så hun er sikker på at få mandel gaven. det fik hun også sidste år, der spiste hun dog mandlen, så det bliver interessant om hun gør det samme i år. hun er 5år så mon ik det skulle kunne lade sig gøre.

I min familie plejede vi at smide mandlen i skålen med Risalamande og så åd man ellers lås til der ik var mere og så kunne man ellers afsløre man havde mandlen Big Smile Det gør de desværre ikke i konens familie, og slet ikke nu hvor den lille er med hvilket også er fair.

Michael R. Gertz

Go JUL Amino brugere

 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Vi skal have And med svesker og ævler og rigeligt af det Wink

Der til, alm kartofler og brune kartofler, rødkål, sovs, franske kartofler.

Til desert får vi Risalamande, lille pigen får sin egen skål som er klargjort i køkkenet så hun er sikker på at få mandel gaven. det fik hun også sidste år, der spiste hun dog mandlen, så det bliver interessant om hun gør det samme i år. hun er 5år så mon ik det skulle kunne lade sig gøre.

I min familie plejede vi at smide mandlen i skålen med Risalamande og så åd man ellers lås til der ik var mere og så kunne man ellers afsløre man havde mandlen Big Smile Det gør de desværre ikke i konens familie, og slet ikke nu hvor den lille er med hvilket også er fair.

Michael R. Gertz

Go JUL Amino brugere

Det angående Risalamanden er meget bekendt! Da mine brødre var yngre, fik de også en tallerken hver, hvor de TILFÆLDIGVIS havde fået en mandel hver - wauw :-) Vi køre samme koncept som jer med at lave en stor skål til de ældre, og så smider vi godt nok 2 mandler derned i, og så er det ellers - som jer, også bare at spise løs til der ikke er mere.

Personenerne der får mandlerne, sladrer naturligvis ikke, før skålen er tom - og så kan man så have lidt sjov med det, og forsøge at gætte sig frem til hvem der mon har fået mandlerne :-)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores familie er julemenuen: Først flæskesteg, hvide kartofler, rødkål og brun sauce. Derefter and med svesker, hvide og brune kartofler, rødkål og brun sauce. Desserten kommer nok ikke som nogen overraskelse... ris a la mande med varm kirsebærsauce - meget traditionel dansk julemiddag :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :
For første gang i mit liv bliver den lidt anderledes. Copy+Paste
fra hotellet:

Including a glass of house wine 

SOUP
Pumpkin soup with saute champion mushroom truffle foam

APPETIZER
Lobster ,seared foie gras,caramelised apple with lobster sauce

SALAD
White and green asparagus salad, parmesan shaved
with creamy truffle dressing
INTERMEZZO

MAIN COURSE
Veal tenderloin served with potatoes confit and
champion mushroom with bordelaise sauce
Or
Sous vide duck breast with white asparagus and
fresh orange served with duck sauce

Raspberry sorbet

DESSERT

Pudding chocolate with tiramisu ice cream
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

And fyldt med æbler og svesker, brune og hvide kartofler, andesauce (brun sovs), rødkål, franske kartofler og menuchips.

Til dessert får vi selvfølgelig risalamande med kirsebærsauce og vores to forkælede unger får selvfølgelig også tilfældigvis en mandel hver Smile

God jul til alle!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

And og flæskesteg, med dertilhørende hvide og brune kartofler, hjemmelavet rødkål, brun sovs, hjemmesyltet agurkesalat samt franske kartofler.Desuden får vi sønderjysk stuvet hvidkål (DET ER RIGTIG GODT TIL AND og faktisk det jeg glæder mig mest til hehe ;D)

Desserten er risalamande med kirsebærsovs og jordbær sovs


VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

And fyldt med æbler og svesker, brune og hvide kartofler, andesauce (brun sovs), rødkål, franske kartofler og menuchips.

Til dessert får vi selvfølgelig risalamande med kirsebærsauce og vores to forkælede unger får selvfølgelig også tilfældigvis en mandel hver Smile

God jul til alle!

min er total det samme også som de fleste andre jeg har bare ikke 2 børn  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er det spaghetti m. pølser og tomat/kødsovs - samt et eller andet sødt ris-dims lavet af udkogte ris, brun sukker.

Af en eller anden grund, er spaghetti noget, der tilberedes her til festlige ting. Sikkert på grund af, at prismæssigt er det halvdyrt, men stadig langt billigere end, hvis man skulle tilberede noget andet såsom flæskesteg, kartofler/brun kartofler.

Kiloprisen på kartofler her er over 10 kr. og en fabriksarbejder tjener ca. 50 kr om dagen (hvis de tager overarbejde op til 12 timer) - så man forstår måske nok alligevel, hvorfor kartofler ikke lige er på menuen her.

Glædelig jul til alle :-)

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfanden, man bliver jo helt sulten! Big Smile

Flæskesteg med sprøde svær, brune/hvide kartofler, rødkål, franske kartofler og brun sovs! 

- Åh, det ser jeg frem til!!

Glædelig jul, venner! 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)