Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

international hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej alle

jeg har en teknisk spørgsmål.

jeg har hjemmeside www.aupairdenmark.com og det skal kunne ses af resten af verden , men hvor skla jeg optimere den henne?

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Google findes i alle lande så Google er nok et godt sted :-)

Venlig hilsen
Milos

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej jo men jeg tænker om man skal linke det i hver et land man vil have kunder fra?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:37

Hej Linda

Tror jeg ville starte med at få hjemmesiden på forskellige sprog. Så skulle du måske skrive nogle udlandske pressemedelser og linkbuilde lidt på udlandske kataloger.

Evt. skaf dig noget reklame på udlandske sites.

Verden er fuld af mugligheder for marketing. Evt prøv med adwords for f.eks "Au pair girl" eller bare "Au pair"

Held og lykke

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har en kedelig fejl her.

Hvem er din målgruppe? Ønsker du at ramme filippinerne eller?

Da min bedre halvdel er derfra kender jeg lidt til kulturen! Husk det er et meget fattigt sted, mange står uden arbejde, og derfor render de ikke rundt med MacBooks og iPhones, som selv arbejdsløse i Danmark kan. Hvis du er arbejdsløs der, så får du 0 kr (eller pesos som det hedder der) - og de er 100% afhænging af familie og venner for at overleve.

Og det er her der sker noget interessant - når de ikke har samme tilgang til internettet, som vi har i Danmark, så bliver offline markedsføringen faktisk interessant igen!

Jeg søger med jævne mellemrum efter nye programmøre osv, internet annoncer hjælper meget lidt. Men Offline markedsføringen såsom gratis aviser, eller de populære betalingsaviser er meget sjove!

Sidst købte jeg 2-helsider (opslag, side 2,3), for omtrent $200... Det gav sindsygt mange henvendelser.. Det var specifikt den største avis i Cebu.. Jeg kan ikke huske navnet, men jeg kan sagtens finde den igen, hvis du skal bruge det.

På de online annoncer fik vi måske omkring 20-30 henvendelser.. Men på den ene avis annonce isoleret set, fik vi over 600 henvendelser, på 3 forskellige deltids-stillinger (freelance).

Give it a try ;) Du har sikkert før spildt $200 på noget værre ;)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej 

desværre  har ingen interesse i Filippinerne, der er alt for mange af dem her i dk som au apirs, min målgruppe er udelukkende folk fra europa sydamerika eller kina.

Vi allerede ved at blive overspammet af filipinerne der ønsker at være au pairs.

ja den kedelige fejl arbejder min webmaster på, mange tak:)

i alle sammen er meget søde

god jul!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:42

parterapeuten:
min målgruppe er udelukkende folk fra europa sydamerika eller kina.

Jeg har aldrig hørt om en kinesisk aupair, det er de for kloge til Smile

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej nå???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

parterapeuten:

desværre  har ingen interesse i Filippinerne, der er alt for mange af dem her i dk som au apirs, min målgruppe er udelukkende folk fra europa sydamerika eller kina.

Vi allerede ved at blive overspammet af filipinerne der ønsker at være au pairs.

Ja Filippinerne er et meget typisk au-pair land - men for at kunne hjælpe dig er du nødt til at være meget mere konkret end det.. Du kan altid skyde nogle adwords igang, på "au-pair", men det giver ikke meget value-for-money!

Start med at finde ud af, hvem vil jeg nå ud til.. Hvilke medier vil de tilgå for at finde et site som dit?

Fx, du vil finde spanske au-pair piger? Sæt en FB-annonce igang på spanske piger fra 18-25 år osv.

Hvis du vil ramme de danske familier der søger au-pair, så skal du nok sætte en adwords kampagne igang på fx: "Au-pair regler", eller andre komplikationer der kan være..

Du er nødt til at tænke fra begge retninger, hvem vil du have fat i, og så helt konkret målrette det imod din målgruppe

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej

stavefejl?hvilke?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)