Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min gadget-side – http://gadgetoversigten.dk/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har lavet en Wordpress-blog, Gadgetoversigten, hvor jeg skriver indlæg om en masse forskellige slags gadgets. Siden er meget ny, og jeg er interesseret i noget feedback, så jeg kan starte på den rette fod.

Når jeg ser mit site, har jeg det som om der er noget grundlæggende galt med designet, men jeg har svært ved helt at sætte en finger på det.

Kom med jeres ærlige mening, det er jo trods alt den, som tæller mest! Giv mig endelig så meget kritik, at jeg kommer til at lide af en livslang depression! Wink

På forhånd tak,

Viktor Bluhme

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 16:27

Hej Viktor. Angående designet af siden er jeg ikke den bedste at spørge, da jeg sidder uden 3g net, og alt tager en evighed at loade. Men hvis du nogensinde mangler idéer til gadgets at anmelde / skrive om, er du mere end velkommen til at besøge min side. Vi sælger bla gadgets og andre sjove ting der kan bruges i hverdagen. Hvis du har lyst så besøg siden. www.CBRAogKO.dk

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 16:37

Det er måske lidt kedeligt fordi siden kun er sort og hvid. Jeg synes der mangler lidt farver, det kunne være at en mere farverig og spændede header kunne gøre en stor forskel Smile

God jul! 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Emil Stahl Pedersen:

Det er måske lidt kedeligt fordi siden kun er sort og hvid. Jeg synes der mangler lidt farver, det kunne være at en mere farverig og spændede header kunne gøre en stor forskel Smile

God jul! 

Tak for feedback :)

Du kan have ret i, at jeg mangler et mere spændende farveskema på siden.

I lige måde!

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 16:51

Er enig i at der mangler lidt farver på din side, det vil automatisk gøre den mindre kedelig. Du kan evt. starte med at skifte farven på dine links og lign. en ny header er også en mulighed, den kan også give din side lidt mere liv.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Jakob Nissen:

Er enig i at der mangler lidt farver på din side, det vil automatisk gøre den mindre kedelig. Du kan evt. starte med at skifte farven på dine links og lign. en ny header er også en mulighed, den kan også give din side lidt mere liv.

Så jeg skal altså finde et farveskema og ændre links, header (og evt. baggrund) derefter?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:12

jeg ville mørk farve altid til lys baggrund ikke lys blå og grå farve derved lettest at selv vis ikke sider et lyst sted

få flere farver på siden den er simpelthen for kedelige

gagdet ordbog en fordel i gøre siden super brugbar, det skaber også interne links

ved klike flere kommer jeg videre til en fejl siden , god ide at gennemgå det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

Jakob Nissen:

Nu har jeg lavet lidt ændringer på http://gadgetoversigten.dk

Der kom liv i siden, men køn blev den ikke :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 22:01

Viktor Bluhme:

Jakob Nissen:

Nu har jeg lavet lidt ændringer på http://gadgetoversigten.dk

Der kom liv i siden, men køn blev den ikke :)

Din header (teksten gadgetoversigten) er utydelig. Måske ville det være en god idé at få noget mere på headeren i stedet for kun en tekst.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 23:11

Mit førstehåndsindtryk var at der var alt for mange reklamer mellem dine posts. Ellers kan jeg ikke komme på så meget lige p.t., men det er jo også noget du forhåbentligt kan bruge.

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)