Jeg har lavet en Wordpress-blog, Gadgetoversigten, hvor jeg skriver indlæg om en masse forskellige slags gadgets. Siden er meget ny, og jeg er interesseret i noget feedback, så jeg kan starte på den rette fod.
Når jeg ser mit site, har jeg det som om der er noget grundlæggende galt med designet, men jeg har svært ved helt at sætte en finger på det.
Kom med jeres ærlige mening, det er jo trods alt den, som tæller mest! Giv mig endelig så meget kritik, at jeg kommer til at lide af en livslang depression!
Hej Viktor. Angående designet af siden er jeg ikke den bedste at spørge, da jeg sidder uden 3g net, og alt tager en evighed at loade. Men hvis du nogensinde mangler idéer til gadgets at anmelde / skrive om, er du mere end velkommen til at besøge min side. Vi sælger bla gadgets og andre sjove ting der kan bruges i hverdagen. Hvis du har lyst så besøg siden. www.CBRAogKO.dk
Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads
Det er måske lidt kedeligt fordi siden kun er sort og hvid. Jeg synes der mangler lidt farver, det kunne være at en mere farverig og spændede header kunne gøre en stor forskel
Det er måske lidt kedeligt fordi siden kun er sort og hvid. Jeg synes der mangler lidt farver, det kunne være at en mere farverig og spændede header kunne gøre en stor forskel
God jul!
Tak for feedback :)
Du kan have ret i, at jeg mangler et mere spændende farveskema på siden.
Er enig i at der mangler lidt farver på din side, det vil automatisk gøre den mindre kedelig. Du kan evt. starte med at skifte farven på dine links og lign. en ny header er også en mulighed, den kan også give din side lidt mere liv.
Er enig i at der mangler lidt farver på din side, det vil automatisk gøre den mindre kedelig. Du kan evt. starte med at skifte farven på dine links og lign. en ny header er også en mulighed, den kan også give din side lidt mere liv.
Så jeg skal altså finde et farveskema og ændre links, header (og evt. baggrund) derefter?
Nu har jeg lavet lidt ændringer på http://gadgetoversigten.dk
Nu har jeg lavet lidt ændringer på http://gadgetoversigten.dk
Der kom liv i siden, men køn blev den ikke :)
Din header (teksten gadgetoversigten) er utydelig. Måske ville det være en god idé at få noget mere på headeren i stedet for kun en tekst.
Mit førstehåndsindtryk var at der var alt for mange reklamer mellem dine posts. Ellers kan jeg ikke komme på så meget lige p.t., men det er jo også noget du forhåbentligt kan bruge.
Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.