Kære Amino Nu må jeg have din hjælp. Hvert nytår de seneste mindst 3-4 år har jeg bestemt mig for at skulle sende et nyhedsbrev om ugen - fordelt på flere kundesegmenter, men jeg får aldrig tid til det. Forhindringerne er: 1. Min egen mangel på vedholdenhed Alt i alt tager det mig ca. en dag at lave og sende et nyhedsbrev. Det har jeg ikke tid til. Jeg har behov for at sende ca. 100 til normalt 600 nyhedsbreve ad gangen - op til 2000 en sjælden gang. Vær rar at give mig et input til, hvordan jeg kan få sendt disse nyhedsbreve ud hver uge i 2012. Har du en ide til noget programmering til synkronisering af mine data? Til hjælp til opsætningen af nyhedsbrevene? Så er det nok der, jeg kan komme videre. Bedste julehilsener |
Umiddelbart lyder det kun som om det er punkt 5 der kan automatiseres? Med mindre du uddyber de andre punkter, vil det være ret svært at hjælpe dig med hvordan du kan forbedre tidsforbruget. Men hvis du ikke har lyst/mulighed for at investere den tid det tager at lave nyhedsbreve, er det så ikke fordi det ikke har høj nok prioritet? Ellers er den bedste løsning ved at oursource den opgave til nogen andre?
Hvilket program bruger du til udsendelse af nyhedsbrevene? Går ud fra du bruger en fast skabelon, så du ikke skal starte fra bunden hver gang? Hvor finder du billeder? Hyr evt. en tekstforfatter hvis du ikke selv har tid til at skrive teksterne?