Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rak min side ned så er du sød.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet, kan jeg ikke sætte en finger på - virkelig flot og enkelt.

Jeg kunne dog også godt savnet lidt referencer. Jeg tror at mange vil tjekke ens referencer, inden de køber ens produkt.

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:32

Jeg synes siden loader ret langsom, det kan der måske kigges på.

Ellers ret pæn side!

Mhv

Frans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50

@Andreas

Ja var virkelig irriterende da den virkede hos mig og 3 andre testere. Blev nødt til at sende bogen og light-versionen til en professionel til redigering.
Jeg er enig i logoet passede ikke ind, Mailchimp havde lidt problemer tidligere med min mac og wifi (sad på Starbucks)

@Casper

Referencer er på vej, jeg venter faktisk bare på folk tsk tsk  Angel De burde komme inden for 2-3 dage)

@Frank

Jeg tror det er dårlig kode i WP der skal rettes og vil kigge på det, tak for input.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 18:19

Hej philip,

har lidt konstruktiv kritik og ros, som du bør overveje.

Jeg ved når man prisfastsætter noget, skal man tænke på 2 ting, konkurrence og at virke proffesional. Det er en god blanding af det, der fastsætter prisen. - og 497kr er også i den lave ende.

nu har jeg læst light versionen, og der er en del komma og punktum fejl - det er ikke så slemt igen, men det forstyrre lidt flowet i læsningen. Jeg er ikke selv jordens bedste til det, og vil derfor anbefale dig at få nogle folk til at rette det. For at bogen bliver mere proffesional.

ydermere, er bogen nok omkring 140 sider, med stor sideskrift osv. Det tager ikke meget mere end 1,5 time og læse, det kan være godt. - men jeg kunne godt ønske du gik mere i dybden end 140 sider.

For at give dig et meget unfair eksempel, koster min studie bog, der fortæller alt om marketing på 600 sider, skrevet af 2 Phd'er med masser af erhvervs erfaring det samme. Den kan jeg ikke komme igennem på under 30 timer.

Under din side "om bogen" skriver du ikke noget om du selv har udviklet succesfulde apps, osv det ville jeg nok gøre hvis det er tilfældet. Lige nu ved jeg i princippet ikke om du aldrig har lavet en app (hvilket må væres forudsætningen for at skrive en bog, om emnet.)

og til sidst noget ROS, den nyhedsmail vi fik var spot on, virkelig gennemtænkt nyhedsmail, håber du får solgt nogle bøger på dne.

Det jeg vil frem til med ovenstående er, om du er sikker på du har prisfastsat bogen rigtig? - har du undersøgt pris elasticiteten på produktet og bøger generalt?

Held og lykke med projektet!

Mvh

Seiven

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11

Hej Seiven

Tak for en lang og grundig analyse.
Jeg er en litterær kegle til kommaer og fik derfor en til at rette det (og snart en anden hehe).

Bogen kunne sagtens fylde flere millioner sider. Bare indholdet i markedsføringskapitlet er der skrevet flere tusinde bøger om. Den er med vilje sat til dette antal og jeg ville ønske den kunne komme ned på mindre faktisk.

Prisen derimod er jeg interesseret i at finde en passende pris til da jeg sælger bøgerne pt. men konverteringsprocenten er lav. Jeg vil nedsætte prisen når jeg har nok data. I øjeblikket er der dog salg og især efter den blev nedsat pga. fejl i light-versionen. Nu får alle Aminoer lige muligheden for rabatten også : 125 kr. rabat

Jeg kan jo godt være ærlig og sige jeg ikke har lavet nogle Angry Birds succes endnu, men jeg lever 100% af App Store (og snart lidt af bogen). Til eksempel i bogen får jeg faktisk udviklet en meget simpel app der allerede tjener tusindvis af kr. om måneden.

Igen tak for din hjælp og kritik det er påskønnet.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 23:31

Philip Mahler:

Hej Seiven

Tak for en lang og grundig analyse.
Jeg er en litterær kegle til kommaer og fik derfor en til at rette det (og snart en anden hehe).

Bogen kunne sagtens fylde flere millioner sider. Bare indholdet i markedsføringskapitlet er der skrevet flere tusinde bøger om. Den er med vilje sat til dette antal og jeg ville ønske den kunne komme ned på mindre faktisk.

Prisen derimod er jeg interesseret i at finde en passende pris til da jeg sælger bøgerne pt. men konverteringsprocenten er lav. Jeg vil nedsætte prisen når jeg har nok data. I øjeblikket er der dog salg og især efter den blev nedsat pga. fejl i light-versionen. Nu får alle Aminoer lige muligheden for rabatten også : 125 kr. rabat

Jeg kan jo godt være ærlig og sige jeg ikke har lavet nogle Angry Birds succes endnu, men jeg lever 100% af App Store (og snart lidt af bogen). Til eksempel i bogen får jeg faktisk udviklet en meget simpel app der allerede tjener tusindvis af kr. om måneden.

Igen tak for din hjælp og kritik det er påskønnet.

Det var så lidt, Det jo også kun angrybird der har angrybirds succes.

Phillip det ud fortæller her, at du gennemgår en app i bogen, der allerede sælger for 1000 hvis ikke mere kr om måneden er jo fantastisk, skriv det på din hjemmeside! - det samme med at du lever af det, det jo fantastisk og det er nok også det de fleste gerne vil. opret en "om forfatteren" og fortæl hvor succesfuld du er ! 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)