Hej philip,
har lidt konstruktiv kritik og ros, som du bør overveje.
Jeg ved når man prisfastsætter noget, skal man tænke på 2 ting, konkurrence og at virke proffesional. Det er en god blanding af det, der fastsætter prisen. - og 497kr er også i den lave ende.
nu har jeg læst light versionen, og der er en del komma og punktum fejl - det er ikke så slemt igen, men det forstyrre lidt flowet i læsningen. Jeg er ikke selv jordens bedste til det, og vil derfor anbefale dig at få nogle folk til at rette det. For at bogen bliver mere proffesional.
ydermere, er bogen nok omkring 140 sider, med stor sideskrift osv. Det tager ikke meget mere end 1,5 time og læse, det kan være godt. - men jeg kunne godt ønske du gik mere i dybden end 140 sider.
For at give dig et meget unfair eksempel, koster min studie bog, der fortæller alt om marketing på 600 sider, skrevet af 2 Phd'er med masser af erhvervs erfaring det samme. Den kan jeg ikke komme igennem på under 30 timer.
Under din side "om bogen" skriver du ikke noget om du selv har udviklet succesfulde apps, osv det ville jeg nok gøre hvis det er tilfældet. Lige nu ved jeg i princippet ikke om du aldrig har lavet en app (hvilket må væres forudsætningen for at skrive en bog, om emnet.)
og til sidst noget ROS, den nyhedsmail vi fik var spot on, virkelig gennemtænkt nyhedsmail, håber du får solgt nogle bøger på dne.
Det jeg vil frem til med ovenstående er, om du er sikker på du har prisfastsat bogen rigtig? - har du undersøgt pris elasticiteten på produktet og bøger generalt?
Held og lykke med projektet!
Mvh
Seiven