Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rak min side ned så er du sød.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og enkel side, er vild med den!

Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:14

Hej Phillip! 

Siden ser ganske fin ud, meget professionel, men jeg ser dog en fejl i dit design. 
Der hvor der er lys i baggrunden af bogen på forsiden, der bliver lyset ikke kørt helt ud, man kan godt se at det er header som er sat ovenpå baggrunden. I højre side fader den fint ud med den sorte baggrund, men i venstre, der stopper lyset brat, desværre.

Egentlig det eneste jeg sådan lige kunne sætte fingre på, som ikke allerede var skrevet i forvejen.

Glædelig jul!
/Mark  

Ejer af DopeLife - EST. 2011

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 15:31

Hold da ferie en grim hjemmeside, men overskriften er fed!

Tilmeldt 7. May 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:43

Personligt ville jeg have ændret overskriften til "Din vej til succes i - App Store" á to linjer, så de præcis sidder parallel med hinanden på siden. Jeg vil dog gøre skriften lidt mindre og flytte bogen ind under teksten.

Til venstre på siden ville jeg i stedet flytte "Du får alt dette og meget mere" op. Det vil nok også være godt, hvis du gjorde anmeldelserne mere synlige, hvis der er plads og mulighed for det. Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:52

hvad betyder alle punkterne på forsiden hvorfor ikke linke videre til en forklaring såsom alle værktøjer du skal bruge hvilken har du eksempler på

leverings betingelserne på køb hvor er de på siden ,kan man sende retur varen med mere

kontakt siden hvor er den med en kontakt formular og telefon nummer og cvr nummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Den er grim, dum og har aldrig kunne tilfredsstille mine behov! Der findes masser af hjemmesider derude, som kan få mig op at ringe - og har fået mig op at ringe! Desuden er den ikke ret stor. Der findes hjemmesider derude der er meget større og meget mere mig!

Så farvel og god jul. Du skal ikke bookmarke dig selv!

(var jeg god som nedrakker?) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:04

JonasJ:

Den er grim, dum og har aldrig kunne tilfredsstille mine behov! Der findes masser af hjemmesider derude, som kan få mig op at ringe - og har fået mig op at ringe! Desuden er den ikke ret stor. Der findes hjemmesider derude der er meget større og meget mere mig!

Så farvel og god jul. Du skal ikke bookmarke dig selv!

(var jeg god som nedrakker?) 

Haha, se det er humor, hvis du spørg mig :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05

I den lidt mere seriøse genre (i forhold til min sidste kommentar), så mangler jeg referencehistorier fra kunder, apps (som du har lavet og haft succes med) og udtalelser fra kunder som har fulgt din bog.  

Jeg mangler også lidt indhold. Sitet er på én side plus købssiden. Det må være muligt at give lidt mere indhold fra lightversionen, men samtidig lade forstå, at selve bogen skal købes for at få den fulde forståelse. 

For så mange penge, som bogen koster, så ville jeg se om ikke et seriøst medie som computerworld, Station2, Comon osv. kunne anmelde bogen. Det ville give den blåstempling, som jeg synes bogen mangler lige nu. 

Strukturen, farverne, call to action er fint. Ingen kommentarer der.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:18

KÆFT en lorte side :) - Pas på hvad du ønsker dig.. :)

Bare for sjov super ide, og fedt at endelig en skrev en bog om at lave sin egen APP!

Go for it!

vh AB

Go jul!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34

Er lige kommet hjem fra middag og blev virkelig positivt overrasket over jeres bidrag tusind tak.
Der er stadig ting der skal ændres og bogen er jo først blevet færdig i dag så nu skal der finpudses.

Der kommer selvfølgelig referencer fra relevante folk til bogen det er klart, dem der har fået den tilsendt skal lige have muligheden for at læse den færdig (igen i nogle tilfælde).

@Seiven Jeg har lige prøvet at få fat i light-versionen og den virkede her. Fik du tilsendt mail overhovedet? 

Igen alle tak for input jeg har nok at lave de næste par dage :)

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)