Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal en god side til comunity??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

Kan i anbefale mig en god side hvis jeg skal oprette en comunity/forum side??? Det må gerne være en der ikke er for dyr og nemat gå til.? Ja eller lister med den slags sider,for jeg er total grøn,aner ikke hvad den slags sider hedder,så det er svært at google mig frem til det.

Tak alle jer kloge hoveder:-)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det software du mener som du så kan køre et forum på din egen hjemmeside?

Supply Chain blæksprutte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
haha hvor er det her sjovt.det aner jeg ikke. jeg antager jeg skal vie en hjemmeside fine en smart side jeg vil benytte til mit community?? jeg har fek. en hjemmeside hos 123hjemmeside, altså bare til private familie ting, men det jo gennem 123hjemmeside, så tænker at det måske er det samme når man vil åbne et forum ??? Eller er jeg hetl gal på den??
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam,

Det du skal have er et såkaldt webhotel - dem er der en del Aminoer der sælger, og ellers findes der et hav af udbydere ved en søgning på Google. Selv bruger jeg noget der hedder Surftown.

Det de gør, er at de stiller en server til rådighed som hele verden kan tilgå, og på den server, opretter den så en lille plads til dit domæne (www.ditdomæne.dk) hvor du kan lægge din side. På den måde kan alle besøge din side, som ligger på deres server. OK? Det var lidt kringlet forklaret -  håber en anden Amino måske kan gøre det bedre ;-)

Nå, men når du så har fået oprettet et webhotel og tilknyttet et domæne, så skal du have fat i noget forum/community-software som du kan installere på det. Hvis du ikke har erfaring med den slags, vil jeg anbefale dig at søge råd om hvilken forum-software du skal bruge, ud fra de krav du har til funktionerne. Der er garanteret en masse gode Aminoer der har en holdning til det, og du kan garanteret også finde én herinde der kan hjælpe dig med at sætte systemet op så det virker.

Der findes en del gratis software man kan bruge til sit forum/community, så det behøver ikke nødvendigvis at koste dig penge at starte op :-)

Mvh
Peter 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville ligge det i wordpresss det er simpel og let at finde ud ad wordpress http://wp-danmark.dk/forum/forum/bbpress 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes da masser af gratis forum hosts som hoster forums for en? Jeg er klar over det giver nogle begrænsninger, men til at starte ud med er det da en fin løsning.

Jeg har ikke nogen favoritter, men en hurtig søgning på google gav da flere muligheder ;-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
det hjalp en smulge de tin gi lige har skrevet....men hvis man starter ud med en bille/gratis løsning til lige at komme igang med,kan man så ændre det til noget bedre og dyre senere hen,altså kan man skifte webhotel eller lig?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

webhotel kan man altid flytte intet problem, nogle steder koster det kroner at få flyttet det hele

der findes købe plug in der kan udvide et forum tema men når valgt er det ved de fleste yderste begrænset hvad videre kan gøres 

bedste er købe det man ønsker altså hele forum delen , men det er dyrt , jeg kender ikke det forum cms der kan udvikles mest wp ved findes ekstra plug in , men om det er nok til dine udvides behov ved jeg ikke , måske er andet bedre , jeg synes bare wordpress er let 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Til et forum vil jeg klart anbefale Invision Power Board, eller phpBB.

 

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)