Den ene vil hedde Finansering og den anden vil hedde forsikring. Nå vores brugere har fundet en traktor, lastbil, varevogn eller andet som brugeren vil købe så kan brugeren kigge f.eks under finansering og se hvad det vil koste at låne pengene til maskinen eller hvad det nu måtte være. Men må man overhovedet linke til banker eller forsikrings selskabernes hjemmesider. Vi gør det ikke for at tjene penge men for at hjælpe brugeren mest muligt. Mvh Morten |
Må vi dette her?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Ja, men jeg vil da foreslå at I går skridtet videre. Lånekunder er mange penge værd, og banker og låneselskaber kæmper hårdt for at få fat i dem. Tag en snak med nogle af de større spillere på markedet, og forklar dem at du står med en række potentielle kunder, og spørg dem så hvad de vil betale for det. Tro mig, hvis dit setup er godt nok vil de meget gerne betale dig for at få fat i de kunder! |
Hej Mikkel. Det var da enlig godt tænkt. Det som der er meningen med IndustriBasen er at siden skal dække de største områder indenfor industrien. Den kommer faktisk til at ligne bilbasen meget. Man vil kunne søge efter mærke, årgang, model osv så jeg så på bilbasen at der var 2 katagorier med forsikring og finansering og syntes det var en god hjælp til brugerne. Kan se at bilbasen kun har få forsikrings selskaber på deres liste så det kunne tyde på at det er noget de skal betale for. Det må jeg hellere få undersøgt nærmere. Mange tak for tippet Mikkel mvh Morten |
Det burde være muligt hvis du kan levere et tilstrækkeligt stort volumen. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Anders Ja det burde værre muligt. Industribasen.dk kommer til at have 5 hovedkatagorier: Transport : Lastbiler, Varevogne, gaffeltrucks osv Entreprenør : Gravemaskiner, Lifte, Kraner, containere osv Industri : Industrimaskiner, svejsere, værktøj, drejebænke osv Skov have og park : Plæne redskaber, haveredskaber, fræsere, have traktore osv Landbrug : Traktore, ladvogne, mejetærskere, plove, såmaskiner osv Så det bliver en kæmpe database. Så tror ikke det bliver noget problem med volume. Det som tager utrolig lang tid er at vi skal have alle lastbil mærker, alle traktor mærker osv indtastet i databasen så brugeren kan søge efter mærke osv. det tager nogle måneder. Men det bliver nemt for brugeren og finde det ønskede produkt til sidst. Så tror ikke banker eller forsikrings selskaber synes siden er for lille når den først er kommet op og køre. Skal jeg henvende mig til bankerne og forsikrings selskaberne nu eller når siden er oppe og køre? mvh Morten |
Jeg tror det kan være svært at "sælge" ideén overfor dem, hvis ikke siden er toptunet og færdig, og gerne have et vist antal besøg/søgninger om dagen. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Ja det er nok det bedste. Så kan de også se at det er en seriøs side og ikke bare et fritidsprojekt. Men der går nok 2 måneder endnu før siden er 110% klar. Det er så utrolig vigtigt at siden er testet igennem og at der ikke er fejl på siden. Kunne man lave en 3, katagori der hed leasing hvor leasing virksomheder inden for industrien kunne have et link. det er i forvejen muligt at søge efter Nyt, brugt og udlejning altså leasing men måske det ville kunne give en ekstra intægt. i kan se en lille forsmag på hvordan siden ser ud lige pt men der kan ske mange ændringer med design og opbygning. Dette er et midlertidigt domæne. Siden vil hedde IndustriBasen.dk mvh Morten mvh Morten |
Det er en af de mest konkrete og bedste forretnings-idér jeg har set her på amino, meget flot design. Din side rummer et meget stort potientale. Det vil bare tage lidt tid at få vare på hylderne. Måske en ide at gøre det gratis i starten. Du skal jo ud og hente kunder fra bl.a. dba.dk |
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Hej Jens. Tusind tak for de positive ord. Jeg er ogsaa sikker paa at det er en side der kommer til at blive stor. Men det krever en del arbejde og en god pengepung til markedsforingen. Men det er vi indstillet paa. For at faa siden til at kore har vi snakket med ca. 20 store virksomheder der alle handler med enten nyt, brugt eller udlejning af maskiner eller produkter indenfor industrien. Potientalet er som du selv skriver kempe stort. Der er utrolig mange muligheder og forretnings omraader. Saa vi arbejder i ojeblikket paa hojtryk paa at faa siden klar. Hvis der er nogen der har nogen gode ideer til siden er de velkommen til at komme med en kommentar eller en bemerkning. mvh Morten |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)