Hej Amino Mit navn er Kristoffer Broholm og jeg er forholdvist ny herinde. Jeg har dog fulgt ivrig med længe før jeg endelig besluttede mig for at oprette mig som medlem. Da jeg altid har været interesseret i sprog, og især korrektheden af stavning og grammatik var det naturligt for mig at starte med blogging da alt det her med Web 2.0 kom ud. Jeg var dog ikke særlig informeret på det tidspunkt og vidste ikke rigtig noget om det. Da jeg så lærte at man kunne rangere på Google ved målrettet at skrive artikler til sin hjemmeside var jeg hooked med det samme. Jeg slog derfor et opslag op her på Amino hvor jeg tilbød at skrive sådanne artikler ganske gratis. Det var dog i strid med reglerne lærte jeg senere, så det indlæg er desværre væk nu. Oprindeligt spurgte jeg efter 3 at skrive for, men indlægget blev så populært at jeg skrev 7 gratis artikler inden jeg måtte sige stop. Jeg skrev artiklerne for at se om det var noget jeg kunne levere en høj nok kvalitet af, for så at se om min passion for det skrevne sprog kunne videreudvikles til et lille en-mandsfirma. Nu ved jeg ikke om det er fordi jeg gjorde det gratis eller ej, men feedbacken har simpelthen været så overvældende positiv at jeg nu tilbyder mig selv som ægte artikelskribent. Hvad jeg kan tilbyde:Jeg tilbyder at skrive en SEO-artikel til dig på minimum 300 ord. Jeg kan afsløre at ud af de 7 artikler jeg har skrevet gratis har ingen af dem været i nærheden af 300 ord. Det er bare min minimumgaranti. Artiklerne er først og fremmest kvalitetsartikler. Jeg leverer ikke noget som jeg ikke selv ville kunne læse og føle mig enten underholdt eller informeret. Jeg skriver altså ikke artikler der bare gentager køb iphones her, køb iphones her, køb iphones her. Jeg tror ikke der er emner jeg ikke ville kunne skrive om - Jeg har allerede leveret artikler om pension, autostole og blomster til begravelse! Hvad skal det så koste?Min udgangspris per artikel er 149 kr. Jeg kan dog afsløre at jeg allerede nu tilbyder at skrive 3 artikler for 339 kr. Det hænger sammen med at når jeg skriver 3 artikler om forhåbentlig samme niche, så skal jeg kun lave research om et emne af gangen. Du er også mere end velkommen til at skrive til mig med større opgaver, hvor jeg så vil vurdere hvert enkelt opgave individuelt og komme med rigtige gode tilbud. Levering og betalingJeg tilstræber mig på at levere op til 3 artikler på under 7 dage. Jeg siger tilstræber fordi jeg gerne vil dækkes ind i tilfælde af høj efterspørgsel, sæsonprægede tider og generelt bare force majeure. Ofte vil enkeltartikler leveres på under 48 timer. Betaling foregår forud på PayPal eller bankoverførsel. Jeg har Nordea. Andre opgaverDa jeg er fuldt tosproget kan jeg sagtens skrive artikler på dansk eller engelsk. Det gør mig ingen forskel. Jeg tilbyder også oversættelse mellem disse sprog. Sidst men ikke mindst kan jeg også skrive spinner-artikler til dig, det er den artikel som der med et klik på en knap bliver til en ny unik artikel du kan bruge til at linkbuilde med. Spørgsmål?Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på PM eller via email på kristoffer@kristofferbroholm.dk Tak for din interesse Glædelig jul Kristoffer |
Jeg skal da gerne være den første til at rose Kristoffers skriftlige kreativitet og talent. Jeg var så heldig at lokke en godbid til mig, i form af en gratis artikel her for et par dage siden.
Emnet var til utraditionelt, nærmere bestemt blomster til begravelse. Et svært emne at kreere noget skriftligt om, efter min egen overbevisning. Og Kristoffer måtte da også indrømme, at det var noget han aldrig havde skrevet om før. Men han tog opgaven til sig, og leverede hurtigt et færdigt produkt tilbage. Og der kan jeg kun sige, at jeg var virkelig var tilfreds med kvaliteten af artiklen. I forhold til de mange andre gratis tekstudbydere jeg har afprøvet, så ligger Kristoffer helt klart i toppen af poppen.
Når man kan være så tilfreds med en gratis artikel, så kunne jeg da forestille mig, at han krydre det skriftlige håndværk ekstra godt til når det er et arbejde.
Jeg kan kun vurderer min artikel til 5/5 - både på kvalitet, service, kommunikation og leveringstid.
Bedste hilsner,
Sander