Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprogentusiast tilbyder søgemaskinevenlige artikler fra 113 kr. per styk!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Mit navn er Kristoffer Broholm og jeg er forholdvist ny herinde. Jeg har dog fulgt ivrig med længe før jeg endelig besluttede mig for at oprette mig som medlem. 

Da jeg altid har været interesseret i sprog, og især korrektheden af stavning og grammatik var det naturligt for mig at starte med blogging da alt det her med Web 2.0 kom ud. Jeg var dog ikke særlig informeret på det tidspunkt og vidste ikke rigtig noget om det.

Da jeg så lærte at man kunne rangere på Google ved målrettet at skrive artikler til sin hjemmeside var jeg hooked med det samme. Jeg slog derfor et opslag op her på Amino hvor jeg tilbød at skrive sådanne artikler ganske gratis. 

Det var dog i strid med reglerne lærte jeg senere, så det indlæg er desværre væk nu. Oprindeligt spurgte jeg efter 3 at skrive for, men indlægget blev så populært at jeg skrev 7 gratis artikler inden jeg måtte sige stop. 

Jeg skrev artiklerne for at se om det var noget jeg kunne levere en høj nok kvalitet af, for så at se om min passion for det skrevne sprog kunne videreudvikles til et lille en-mandsfirma.

Nu ved jeg ikke om det er fordi jeg gjorde det gratis eller ej, men feedbacken har simpelthen været så overvældende positiv at jeg nu tilbyder mig selv som ægte artikelskribent.

Hvad jeg kan tilbyde:

Jeg tilbyder at skrive en SEO-artikel til dig på minimum 300 ord. Jeg kan afsløre at ud af de 7 artikler jeg har skrevet gratis har ingen af dem været i nærheden af 300 ord. Det er bare min minimumgaranti.

Artiklerne er først og fremmest kvalitetsartikler. Jeg leverer ikke noget som jeg ikke selv ville kunne læse og føle mig enten underholdt eller informeret. Jeg skriver altså ikke artikler der bare gentager køb iphones her, køb iphones her, køb iphones her.

Jeg tror ikke der er emner jeg ikke ville kunne skrive om - Jeg har allerede leveret artikler om pension, autostole og blomster til begravelse!

Hvad skal det så koste?

Min udgangspris per artikel er 149 kr. Jeg kan dog afsløre at jeg allerede nu tilbyder at skrive 3 artikler for 339 kr. Det hænger sammen med at når jeg skriver 3 artikler om forhåbentlig samme niche, så skal jeg kun lave research om et emne af gangen.

Du er også mere end velkommen til at skrive til mig med større opgaver, hvor jeg så vil vurdere hvert enkelt opgave individuelt og komme med rigtige gode tilbud.

Levering og betaling

Jeg tilstræber mig på at levere op til 3 artikler på under 7 dage. Jeg siger tilstræber fordi jeg gerne vil dækkes ind i tilfælde af høj efterspørgsel, sæsonprægede tider og generelt bare force majeure.  

Ofte vil enkeltartikler leveres på under 48 timer.

Betaling foregår forud på PayPal eller bankoverførsel. Jeg har Nordea.

Andre opgaver

Da jeg er fuldt tosproget kan jeg sagtens skrive artikler på dansk eller engelsk. Det gør mig ingen forskel. Jeg tilbyder også oversættelse mellem disse sprog. Sidst men ikke mindst kan jeg også skrive spinner-artikler til dig, det er den artikel som der med et klik på en knap bliver til en ny unik artikel du kan bruge til at linkbuilde med. 

Spørgsmål?

Har du nogle spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på PM eller via email på kristoffer@kristofferbroholm.dk

Tak for din interesse

Glædelig jul

Kristoffer

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 01:22

Jeg skal da gerne være den første til at rose Kristoffers skriftlige kreativitet og talent. Jeg var så heldig at lokke en godbid til mig, i form af en gratis artikel her for et par dage siden.

Emnet var til utraditionelt, nærmere bestemt blomster til begravelse. Et svært emne at kreere noget skriftligt om, efter min egen overbevisning. Og Kristoffer måtte da også indrømme, at det var noget han aldrig havde skrevet om før. Men han tog opgaven til sig, og leverede hurtigt et færdigt produkt tilbage. Og der kan jeg kun sige, at jeg var virkelig var tilfreds med kvaliteten af artiklen. I forhold til de mange andre gratis tekstudbydere jeg har afprøvet, så ligger Kristoffer helt klart i toppen af poppen.

Når man kan være så tilfreds med en gratis artikel, så kunne jeg da forestille mig, at han krydre det skriftlige håndværk ekstra godt til når det er et arbejde. 

Jeg kan kun vurderer min artikel til 5/5 - både på kvalitet, service, kommunikation og leveringstid.

Bedste hilsner,

Sander Skype-Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:16

hvad med mere end 3 arktikler 10.000 vis du skal løbende skulle hjælpe med at opdatere et par sider altså et samarbejde over flere år altså  ikke levere alt på en dag , men løbende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 02:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener - altså vil du betale et stort beløb forud mod ligesom at "reservere" mig til artikelskrivning? 

Jeg vil ikke afvise at jeg ar klar på det du omtaler, men vil du ikke skrive en email til mig eller her på PM om hvad præcist du havde i tankerne - så kan jeg bedre lige forstå hvad det er præcist du står og mangler!

Mvh

Kristoffer

@Sander

Tak for din feedback. Held og lykke med blomstersalget ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:17

Hejsa derude - 

Kristoffer havde for et par dage siden et fantastisk tilbud om at få en gratis artikel - Hvilket han nok havde en bagtanke med, nemlig at få lidt referencer og omtale! Det får han her :-)

Jeg fik leveret en super sprød artikel til Valutaomregner - Jeg kan desværre ikke lige linke til artiklen nu, da den ligger til godkendelse i en artikeldatabase. Men kvaliteten var enormt god, især pga artiklen både var let læselig, men også indeholdt rigtig relevant information. 

Nu har jeg selvfølgelig kun 1 artikel at bygge min udtalelse på, men jeg er nu ret sikker på at min artikel ikke var en tilfældighed :-) Jeg vil i hvertfald gerne anbefale Kristoffer. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:13

Hej

Jeg var en af de heldige som fik mulighed for at få en artikel fra Kristoffer. Jeg modtog få timer efter en godt gennemarbejdet artikel, i god kvalitet og hvor jeg kunne se at Kristoffer havde lavet god research på indhold.

Jeg overvejer nu at bestille flere artikler hos Kristoffer

Vh Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:27
Jeg fik også en artikel fra Kristoffer, og kan kun anbefale ham.

Sprogligt er han rigtig god, og skriver interessant og godt. Han twistede mit emne på en måde, som jeg ikke selv havde tænkt på, men som faktisk matchede det jeg ønskede rigtigt godt. Hans research er ligeledes grundig og velovervejet.

Så skal jeg have skrevet flere artikler i fremtiden vil jeg helt sikkert have ham som et godt kort på hånden :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 19:03

Tusind tak for roserne, jeg er virkelig glad for at I havde tid og lyst til at give mig et skub i den rigtige retning :-)

Jeg skriver lige fordi jeg har haft problemer med min email, så hvis du har sendt en email til mig du ikke har fået svar på, så bedes du lige sende den igen. Jeg har svaret på alt jeg har modtaget.

Jeg er allerede i gang med et par opgaver, hvilket er herligt. Jeg har dog mulighed for lidt mere arbejde. Jeg vil heller ikke have for mange opgaver så leveringstiden udsættes.

Tak

Kristoffer

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:30

Godt og struktureret tilbud - dejligt at se.

Og mange glade kunder - endnu bedre :)

Good luck med forretningen - det er meget muligt jeg selv skal have skrevet lidt om Thailand senere.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 23:50

Bare lige for at informere så er jeg nu fyldt op til nytår. Tak for den store interesse, det er virkelig rart at blive modtaget på den måde som ny tilbudsposter og plusmedlem :-)

PS. Dette gælder ikke for dem som jeg allerede skriver med på privatbeskeder.

Glædelig Jul

Kristoffer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)