Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil bare sige tak til ALLE aminoer

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Til alle jer der har efterspurgt morgenbrød og kager til døren så er vi nu startet op med de første 10 onlinebutikker.

I løbet af de sidste 8 mdr. har vi fået udviklet en unik hjemmeside og fået tilmeldt 89 bagerier rundt om i landet i konceptet.

I de byer hvor vi nu er startet op er det gået over ALT forventning.

Har i ris eller ros til hjemmesiden vil vi meget gerne høre fra jer.

Håber i vil tage godt imod www.kringlexpressen.dk derude

Tak for alle de fantastiske svar på mine spørgsmål da vi satte projektet i søen, det har givet pote.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:33

Hvilke byer er i aktive i har søgt på mine og lokale byer rundt om uden noget svar.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:52

det lyder super , du kunne bruge rådene men den tråd med feedback til din side, den kunne jeg ikke finde ,

jeg håber du kan finde tråden med feedback til din side, for der var mange gode råd i den tråd til din iværksættere virksomhed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:36

Et lille tip...

JEg har forgæves søgt i Hillerød og omegn. Både tastet postnr og bynavne ind. En del tid bliver brugt på at søge og så smutter den. Tastede også København ind, uden at der skete noget.... Så man skal bruge meget tid på at ramme rigtigt..Sad  Kan faktiske intet finde på Nordsjælland overhovedet.

kunne det være en ide at der kommer et kort op eller en liste med de nærmeste omkringliggende i f.eks. opdelt som i den blå avis.

mvh. Michael

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 08:38

Og tak i lige måde for et super initiativ. Skal gøre mit bedste for at sælge ideen, synes den er fantastisk.

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18

Rigtig god idé og god vind her fra. Men ingen kringler til Danmarks næststørste by Århus? Ej heller er der kringler i Odense eller Ålborg...det er da vist en ommer ;o)

Hilsen Daniel 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:22

Hej "Så er vi i gang". 

Jeg har først set jeres koncept nu, og det er da bare for fedt! Jeg synes det er en super fed ide. 

Dog så er just-eat og kringlexpressen.dk med til at gøre danskerne ENDNU mere dovne ;-) 

Men, som sagt - fed ide. 

Ønsker jer alt mulig held og lykke fremover! 

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 18:27

Så er vores landkort ved at blive implementeret på hjemmesiden så man kan danne sig et totalt overblik over hvilke byer der pt. er representeret med kringlexpressen.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:32

Elsker simpelthen jeres navn, sorry, det er ikke særligt konstruktivt, men ment 200% venligt og positivt

Ricky

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 18:37

Vi har også brugt lang tid på at finde vores navn, vi mente ikke at det skulle være et "alvorligt og hårdt" navn men med lidt hygge indover, så om et års tid når vi er helt dækkende og du hører ordet kringle, jamen så garanterer jeg for du reflekterer til kringlexpressen.dk .-)

Men tak for dit positive mail :-) og velbekomme og spis :-)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)