Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfælleskab - fordele? Din erfaringer?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
I København koster det så desværre ikke 1500 :-(  Regus charger min. 10 K for et kontor + alt det løse. Ved der er andre, men det er rimelig pebret.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-05-2007 18:51:00
Forfatter: Thomas1974

I København koster det så desværre ikke 1500 :-(  Regus charger min. 10 K for et kontor + alt det løse. Ved der er andre, men det er rimelig pebret.





Hvis man kan klare sig med et åbent kontor så findes der faktisk også kontorfællesskaber i København til 1.500 og 1.800 kr. pr. arbejdsplads., mens lukkede kontorer starter på omkring 3.000 kr. Men det er også stor forskel på hvad du får her og hvad du får hos Regus.

Tjek evt. de 2 stjernede kontorhoteller på vores site: www.kontorfaellesskaber.dk for de lidt billigere kontorhoteller i København.


Dato: 14-05-2007 17:04:56
Forfatter: Mick B




så hvis nogen ligger innde med et par gode ideer i kbh - er de velkommne til at sige frem :)






eller se mine tråde under lokaler søges






Hvis du ikke kan finde noget på vores site skal du også være velkommen til at ringe. Spørg efter Hauke Haas på 39 45 85 54. Han ved lige præcis hvor der er ledige kontorfællesskaber i København og prislejet de forskellige steder.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, har kigget på Regus, men for det første er som du siger meget dyrt og for det andet synes jeg ikke rigtig det indbyde til noget særligt netværk
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)