Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle skal betale andre ikke?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sad lige inde på en hjemmeside, hvor nogle kan se billeder andre kan ikke. Det synes jeg er fint nok, men det er sådan, at de gamle brugere ikke skal betale fordi dengang de oprettede sig var det gratis og se de billeder, men efter de har fået opdateren hjemmesiden, så man skal betale for at se billeder , så skal vi ( f.eks jeg ) betale for at se de billeder, hvor de gamle brugere kan gøre det gratis !

Jeg oprettede så en debat på deres forum , hvor ordet var frit og fik medhold fra flertallet, som så resultere i, at de låster forummet og giver mig mundkurv på over en privatbesked.

Jeg synes det er for dårligt og lave den forskelsbehandling. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig og betale for noget på den side , så jeg kan betale for de gamle brugeres vip!!

Er det lovligt og gøre den slags forskelsbehandling?  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en privat hjemmeside, så vil jeg bedømme de er i fulde ret til at lade gamle brugere være gratis og nye betalende. Det bruges jo sågar i introduktion af nye ting - vær med fra starten og få 5 gb gratis f.eks. og det er så ikke et krav alle andre senere har.

Samme med fora, de kan jo også udelukke brugere helt som de selv har lyst til og selv sætte deres regler, har egentlig bare ansvar i forhold til injurier og den type ting

Jeg tror med andre ord du må betale hvis du vil se med. Det kan du så brokke dig over, men skal jo gøre det respektfuldt over for sitets regler, og det er jo ikke så let

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja
Sålænge det ikke drejer sig om diskriminering pga hudfarve etnisitet og sexuellt tilhørsforhold

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart synes jeg din holdning virker meget jantelovsagtig... "Bare fordi de var der først skal de da ikke have mere end mig" - overvej det lige, er der nogen grund til at misunde dem så meget at man er nødt til at forsøge at fratage andre deres privilegier? Tag det nu ikke alt for negativt op, men synes bare lige du skulle genoverveje din egen holdning :) hvis servicen er værd at betale for, så gør det, og ellers så lad være og glem så at der er nogen der var lidt hurtigere end dig og måske endda har hjulpet med at teste og ideudvikle servicen og derfor får servicen gratis.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Randi omidelbart lyder det som det pågældende forums adminstratorer er nogle pattebørn som ikke kan argumentere for at det ska være gratis for nogle

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael_N:

Randi omidelbart lyder det som det pågældende forums adminstratorer er nogle pattebørn som ikke kan argumentere for at det ska være gratis for nogle



Eller også er forummets administratorer bare trætte sf brugere der ikke forstår "Kan du ikke lide lugten i bageriet, så smut".

Sådan en ligegyldig bagatel. Tror der er nogen der sidder og keder sig i deres juleferie.
Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er jo ikke anderledes end at hvis jeg har handlet hos en grossist i 10 år og derfor får en rabat fordi jeg har været med dem i igennem alle årene.

Skal ham som lige har oprettet sig hos dem for en måned siden så have samme rabat som mig, fordi jeg får rabat, fordi han har købt en enkelt ting, egentlig ikke hvis du spørger mig. Han skal opbygge et forhold som gør at han bliver en troværdig kunde.

I Danmark er det nu engang sådan at man selv afgør hvem man vil sælge til og hvem man vil handle hos, er man utilfreds, ja så må man findet et andet sted.
Det er så op til den enkelte at afgøre om man vil betale det varen koster.
Man kan hvis man snakker med folk på en pæn og fair måde måske få rabat, men hvis man kommer med kræve mentalitet(desværre meget udbred efterhånden), ja så skal man nok forvente at blive afvist på en kontant måde.

Så tag og sende mail til dem og beklag at du måske har været lidt for kritisk, det kan jo være at de vender tilbage og laver en fornutig aftale med dig.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at bilgalleri.dk cykelgalleri.dk osv kører med den metode.

Jeg oprettede mig på bilgalleri.dk for nok 10 år siden, og har været med on/off lige siden. Det kostede mig i øvrigt ik en krone at komme med den gang.

For noget tid siden skulle jeg så bruge et af de andre sites, de har og fandt så ud af det kostede 29kr tror jeg det var. Det var 1 gang 29kr. det syntes jeg sådan set er fair nok. Jeg ved det indhold man får er godt og så ser jeg ikke et problem i 29kr.

De har også nogle udgifter til drift, som skal dækkes, så jeg syntes det er mere end fair, at website ejere gør sådan.

Nu ved jeg ik om det er de sites du mener.

 

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender godt den side, nu er jeg en af de gamle brugere, og jeg vil sige det sådan her, at hvis de fjerne den ret jeg havde haft, sådan lig pludselig, så ville jeg da kraftig overveje om jeg stadig ville bruge siden fremfor andre sider.

Tænk på hvordan folk der er stamkunder på en restaurant, nærmest altid kan få et bord selv når andre ikke kan. Synes du også dette er forkert. 

Som ham der gerne vil have bordet men ikke får det, så ja, men er det ikke rimelig nok set fra forretningens side, at man hellere vil have en kunde man ved kommer igen og igen, fremfor en ny?

 

 Dressur rytter søger sponsor 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)