Jeg er stor tilhænger af man giver noget der har effekt end lige penge som jo næsten aldrig bliver brugt efter hensigten.. så når man køber mursten, geder eller folk der planter ens træer i golde områder føler jeg vi gør noget rigtig godt. Men så tilgengæld er jeg meget imod man giver julegaver i denne form. Det er en egoistisk handling for hovedparten af dem der køber disse "gaver til andre". Hvis man vil støtte og købe Christiania aktier, geder eller mursten syntes jeg man skal gøre det "selv". Man kan jo så altid gøre ens børn, venner og familie opmærksom på dette og så sammen gøre dette gode formål. Men det er jo min personlige mening. og jeg køber selv en røvfuld mursten til januar. Tak for informationen. og rigtig god jul til alle |
kejseren:Jeg er stor tilhænger af man giver noget der har effekt end lige penge som jo næsten aldrig bliver brugt efter hensigten.. så når man køber mursten, geder eller folk der planter ens træer i golde områder føler jeg vi gør noget rigtig godt.
Men så tilgengæld er jeg meget imod man giver julegaver i denne form. Det er en egoistisk handling for hovedparten af dem der køber disse "gaver til andre".
Hvis man vil støtte og købe Christiania aktier, geder eller mursten syntes jeg man skal gøre det "selv". Man kan jo så altid gøre ens børn, venner og familie opmærksom på dette og så sammen gøre dette gode formål.
Men det er jo min personlige mening. og jeg køber selv en røvfuld mursten til januar. Tak for informationen.
og rigtig god jul til alle
Vi voksne i vor familie har ikke givet julegaver til hinanden de sidste 10 år, men syntes denne var god, så der er købt 14000 mursten.
Så en egoistisk handling er det nok ikke, da familien får en gave de ikke skulle have :-)