Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har købt 2000 mursten til ungerne

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stor tilhænger af man giver noget der har effekt end lige penge som jo næsten aldrig bliver brugt efter hensigten.. så når man køber mursten, geder eller folk der planter ens træer i golde områder føler jeg vi gør noget rigtig godt.

Men så tilgengæld er jeg meget imod man giver julegaver i denne form. Det er en egoistisk handling for hovedparten af dem der køber disse "gaver til andre".

Hvis man vil støtte og købe Christiania aktier, geder eller mursten syntes jeg man skal gøre det "selv". Man kan jo så altid gøre ens børn, venner og familie opmærksom på dette og så sammen gøre dette gode formål.

Men det er jo min personlige mening. og jeg køber selv en røvfuld mursten til januar. Tak for informationen.

og rigtig god jul til alle

Supply Chain blæksprutte

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kejseren:

Jeg er stor tilhænger af man giver noget der har effekt end lige penge som jo næsten aldrig bliver brugt efter hensigten.. så når man køber mursten, geder eller folk der planter ens træer i golde områder føler jeg vi gør noget rigtig godt.

Men så tilgengæld er jeg meget imod man giver julegaver i denne form. Det er en egoistisk handling for hovedparten af dem der køber disse "gaver til andre".

Hvis man vil støtte og købe Christiania aktier, geder eller mursten syntes jeg man skal gøre det "selv". Man kan jo så altid gøre ens børn, venner og familie opmærksom på dette og så sammen gøre dette gode formål.

Men det er jo min personlige mening. og jeg køber selv en røvfuld mursten til januar. Tak for informationen.

og rigtig god jul til alle

Vi voksne  i vor familie har ikke givet julegaver til hinanden de sidste 10 år, men syntes denne var god, så der er købt 14000 mursten.

Så en egoistisk handling er det nok ikke, da familien får en gave de ikke skulle have :-)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:25

Jeg så straks et billede for mit indre af Boysen der rendte rundt i haven og byggede byens første murede legehus sammen med ungerne... Det ville både være et pædagogisk og ingeniørmæssigt projekt at styre sådan et byggeri :D... Men okay, de gør jo nok mere gavn i Malawi.

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 21:54

Boysen:
Da jeg i dag var ude og købe julegaver til ungerne, tog jeg 52 kr. fra hver, og købte 1000 mursten til dem

Trykker lige 'Like' på Idéen, men finansering af dette, syntes jeg virker lidt streng. Du tager 52 kr fra dem hver, som du køber noget for, og så giver du det til dem i gave igen. Har du misforstået nogete ;) 

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 21:56

Delin79:
Har du misforstået nogete ;) 

Ups. Der skulle have stået, Jeg har nok misforstået noget ;)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)