Her i huset er der et MEGET stramt julebudget.... trods det, er der plads til lidt velgørenhed.
Da jeg i dag var ude og købe julegaver til ungerne, tog jeg 52 kr. fra hver, og købte 1000 mursten til dem. Når ungerne har modtaget pakken juleaften, kan de indtaste en kode på nettet, og være med til at placere de 1000 mursten i et sundhedscenter i Malawi. En fantastisk gave, som forhåbentlig hjælper andre!.
Det er da en god ide og nye undersøgelser viser at 9 ud af ti børn gerne vil hjælpe fattige børn og 4 ud af 5 godt vil give en af deres egne gaver til børn der har det svært.
4 ud af 5 godt vil give en af deres egne gaver til børn der har det svært.
Det er løgn, det er kun 1 ud af 5 ;-).
Som jeg forstod det indlæg der var i tv i går, så er det 4 ud af 5 børn, der godt vil give en af deres egne gaver væk Men jeg kan jo have misforstået det - uanset hvad så er det da glædeligt at selv vores børn går med tanker om at hjælpe andre.
Her i huset er der et MEGET stramt julebudget.... trods det, er der plads til lidt velgørenhed.
Da jeg i dag var ude og købe julegaver til ungerne, tog jeg 52 kr. fra hver, og købte 1000 mursten til dem. Når ungerne har modtaget pakken juleaften, kan de indtaste en kode på nettet, og være med til at placere de 1000 mursten i et sundhedscenter i Malawi. En fantastisk gave, som forhåbentlig hjælper andre!.