Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til navne, og et spørgsmål til de kloge

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!

Nu er jeg ved at være kommet godt i gang, både med SEO, min hjemmeside om voks, og en kommende hjemmeside. Jeg håber der er nogle der ude, som har to minutter, til at komme med et bud på mine spørgsmål.

1) Hvad skal jeg kalde min SEO-ydelse ?

Jeg er som sagt begyndt at tilbyde SEO til en række Aminoer. Jeg har fokus på artikler indtil videre, men det håber jeg på at udvide så jeg tilbyder mere indenfor SEO faget i fremtiden. Planen er at holde priserne nede på absolut minimum.

Hvad skal jeg kalde min service ?  Jeg kan ikke finde noget navn der virkelig lyder godt, og som jeg kan bruge. JonathanSEO lyder ikke særlig godt, så jeg vil sætte pris på nogle flere forslag.

2) Hvad skal jeg kalde mit "affiliate" media

Jeg vil i nær fremtid stable en række forskellige hjemmesider på benene, både indenfor affiliate, såvel som andre forskellige ting. Planen er at have en række forskellige hjemmesider der dækker forskellige markeder, og som har en lille indtægt.

Hvad skal jeg kalde dette ? Der skal stå i bunden af hver side "Denne side drives af .... media", men hvilket media ? Onima media (amino bagfra) er det tætteste jeg er kommet på et godt navn - vil meget gerne have flere ideer.

Sidst men ikke mindst har jeg ét spørgsmål :

Skal jeg registrere firma eller andet, for at bruge "denne side drives af .... media", og sælge SEO ydelser, eller kan jeg gøre alt dette ved blot at have en hjemmeside og lave sider og SEO som "hobby" ?

.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:27

1: Jeg ville kalde den SEO Light eller noget i den stil, fordi du tilbyder en service i den lette udgave - rent prismæssigt.

Derudover har du nok heller ikke de samme kompetencer som de store SEO-guruer i DK. Så du kan lige så godt melde klart ud fra starten.

2: Boost Media er et godt navn i mine ører. Du booster jo folks indtjening - både de webshops/webservices, der signer sig om - plus indtjeningen hos de affiliates, der er en del af dit netværk.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 13:39

Casper Lohse:

1: Jeg ville kalde den SEO Light eller noget i den stil, fordi du tilbyder en service i den lette udgave - rent prismæssigt.

Derudover har du nok heller ikke de samme kompetencer som de store SEO-guruer i DK. Så du kan lige så godt melde klart ud fra starten.

2: Boost Media er et godt navn i mine ører. Du booster jo folks indtjening - både de webshops/webservices, der signer sig om - plus indtjeningen hos de affiliates, der er en del af dit netværk.

SEO light lyder meget fint :) Problemet er at SEO light allerede er optaget.

Spørgsmål to har jeg måske ikke formuleret godt nok. Men det er ikke et affiliatenetværk, såsom partner-ads jeg laver.

Jeg laver en række hjemmesider, som skal kobles sammen - på samme måde som denne side Computer og internet
 - i footeren står der "X er udviklet og vedligeholdes af: X"

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 14:53

Bumb

.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)