Hej Joan www.web-regnskab.dk kan sagtens håndtere flere brugere, og vi har gratis revisor adgang. Hvis du har en webshop og eksporterer dine salg, kan du med vores smarte Excel Import modul importere dine salg direkte til din bogføringskladde, og dermed bogføre dem super hurtigt. Du er velkommen til at prøve gratis i 14 dage på www.web-regnskab.dk Ring eller skriv til os hvis du har nogle spørgsmål når du sidder med det. Med venlig hilsen Thomas, Web-Regnskab. |
chicababes:Hej
vi er en mindre virksomhed der er ved at vokse hurtigere end jeg kan følge med ;-) Luksus problem men det betyder desværre at min Summa summarum system skal skiftes ud.
Sidder alene med regnskabet p.t så ingen problem der, men lige nu sidder jeg i forvejen med ca. 500-600 bilag om måneden, hjemmeside og kontor. Vi forventer en større stigning til næste år som vi selvfølgelig alle er glade for men kommer til at påvirke mig mest.
Så lige nu stå jeg og overvej at jeg skal have en assistent men svært at bruge Summa summarum til det da det er kun en enkeltmands system.
Findes der en alternativ billig, god, og overskuelig online regnskabssystem der kan håndtere flere bruger???
med venlig hilsen
joan
Hej Joan,
Hvorfor er det du vil skifte. Skal I arbejde i systemet samtidig, eller er det for at sikre at i ikke arbejder på forskellige kopier af regnskabet?
Hvis det ikke er fordi I skal arbejde samtidig, ville jeg blot lægge regnskabet på en cloudserver som eksempelvis dropbox.
Hvis I skal arbejde samtidig, så er det vigtigt at I definerer hvad systemet skal kunne. Det er så himmelråbende uprofessionelt når folk her anbefaler deres egne systemer uden at finde ud af hvad du har brug for - dette er selvfølge møntet på economics, saldi og andre der altid promoverer deres programmer uden at gøre arbejdet..