Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ for Summa Summarum

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

www.web-regnskab.dk kan sagtens håndtere flere brugere, og vi har gratis revisor adgang.

Hvis du har en webshop og eksporterer dine salg, kan du med vores smarte Excel Import modul importere dine salg direkte til din bogføringskladde, og dermed bogføre dem super hurtigt.

Du er velkommen til at prøve gratis i 14 dage på www.web-regnskab.dk

Ring eller skriv til os hvis du har nogle spørgsmål når du sidder med det.

Med venlig hilsen

Thomas, Web-Regnskab.

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 21:03

chicababes:

Hej

vi er en mindre virksomhed der er ved at vokse hurtigere end jeg kan følge med ;-) Luksus problem men det betyder desværre at min Summa summarum system skal skiftes ud.

Sidder alene med regnskabet p.t så ingen problem der, men lige nu sidder jeg i forvejen med ca. 500-600 bilag om måneden, hjemmeside og kontor. Vi forventer en større stigning til næste år som vi selvfølgelig alle er glade for men kommer til at påvirke mig mest.

Så lige nu stå jeg og overvej at jeg skal have en assistent men svært at bruge Summa summarum til det da det er kun en enkeltmands system.

Findes der en alternativ  billig, god, og overskuelig online regnskabssystem der kan håndtere flere bruger???

med venlig hilsen

joan

Hej Joan,

Hvorfor er det du vil skifte. Skal I arbejde i systemet samtidig, eller er det for at sikre at i ikke arbejder på forskellige kopier af regnskabet?

Hvis det ikke er fordi I skal arbejde samtidig, ville jeg blot lægge regnskabet på en cloudserver som eksempelvis dropbox.

Hvis I skal arbejde samtidig, så er det vigtigt at I definerer hvad systemet skal kunne. Det er så himmelråbende uprofessionelt når folk her anbefaler deres egne systemer uden at finde ud af hvad du har brug for - dette er selvfølge møntet på economics, saldi og andre der altid promoverer deres programmer uden at gøre arbejdet..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47218
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:31

BroncofanDK:
Hvis det ikke er fordi I skal arbejde samtidig, ville jeg blot lægge regnskabet på en cloudserver som eksempelvis dropbox.
Det ved jeg summa advarer imod. Det er fint at lade sikkerhedskopi lige på f.eks dropbox - men kører man fra forskellige computere, så er det mere end farligt. Man risikerer, at dropbox ikke har nået en update inden man lukker ned f.eks, og så har man pludseligt to forskellige programkopier - så Summa er helt klare i mælet:

Program og data fil skal ligge på den computer der kører det - sikkerhedskopi kan (og bør vel) ligge på extern (cloud) og kan så downloades og køres videre på fra anden maskine

Jeg VED dit system kan fungere, for jeg gjorde det de første 6 mdr - men fik så en fejl på grund af det- så jeg sluttede og har nu datafil på samme maskine som programmet og kun sikkerhedskopi eksternt

vh

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:12

Hej Joan,

Dejligt for dig at der sker noget ekspansion - men naturligvis medføre det også det problem at du får brug fer et flerbrugersystem. Men behøver du at udskifte dit nuværende ved at det ofte medfører høje omkostninger især til opsætning og dataoverførelser.

Jeg ville foreslå dig en billig nem løsning der som med alle data kræver høj data disciplin.

Jeg kunne forestille mig at du kunne leve med at evt. "købe" en der hjemmefra kan arbejde i dit bogholderi for dig - er det hvad du tænker på - altså en arbejdsplads udenfor virksomheden?

chicababes:
Findes der en alternativ  billig, god, og overskuelig online regnskabssystem der kan håndtere flere brugere?

Du kunne nok klare dette ved at finde din eksterne bogholder - tilbyder mig gerne - afhængig af antal timer/dag/måned?

Det jeg tænker på er at du hver gang jeg arbejder med dine opgaver har adgang til den data fil der er originalen!

Den flytter vi så rundt med efter behov! En billig god løsning som er endog særdeles billig.

Jeg har set mange store systemer der alligevel ikke løser det forventede og det lovede!!

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)