Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger linkbuilding af høj kvalitet!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg søger til min hjemmeside linkbuilding af høj kvalitet. Jeg har allerede opnået nogle rigtig gode resultater og disse skal forbedres ved løbende linkbuilding.

Jeg er som udgangspunkt ude efter links af en høj kvalitet, men alt er interessant.

Send mig en PM.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:10

Skriv gerne en privat besked til mig, hvor du skriver lidt om hjemmesiden og hvad den handler om.

.

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Giggleberries Skrevet kl. 12:20

Forskning, hvem dine konkurrenter er at få links fra. Det er her, jeg ville begynde. Du kan bruge softwaren til at kontrollere dette

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:37

kunne være nemmere at hjælpe vis du skrev hvilken siden

hvilken emme

hvad er gjort

husk vis en skriver pm er det svært for os andre at give feedback om det rigtigt eller forkert hvad den skriver da vi andre bruger ikke kan se hvad der forgår over pm

ved slrive i tråden kan vi andre se hvad de skriver og vi kan give feedback om det er forkert eller ej hvad de skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:27

Jeg søger sådan set bare nogle tilbud på linkbuilding og er ikke interesseret i at oplyse hverken hjemmeside eller emne i denne tråd. De emner der tilbyder god linkbuilding får selvfølgelig alt den info de skal bruge. 

Til jer der har skrevet på PM, jeg skal nok svare jer alle, eller sende jeres info videre. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:32

Hej Jesper, 

Vi kan leverer linkbuilding der opfylder dine krav, kunne være interessant hvis du sendte et budget og nogle af søgeordene eksempelvis. Enten herinde eller via email på info(a)upwards(.)dk Geeked

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Du kommer ikke langt hvis ikke du vil oplyse noget. Jeg tror der er flere på Amino som gerne vil hjælpe dig, men som allerede falder fra når du ikke vil oplyse noget de kan tage udgangspunkt i. Hvis du kunne oplyse emnet, kunne du få mange flere gode tilbud fra Aminoer der har specialiceret sig i SEO..

Lad og ændre dit indlæg lidt... Det er ikke det bedste eksempel, men jeg håber du kan se hvad jeg mener med det.

Jeg søger sådan set bare nogle tilbud på en bestemt bil og er ikke interesseret i at oplyse bilens navn eller mærke i denne tråd. Dem der tilbyder bilen i god stand får selvfølgelig en fair pris.

.

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:36

følger lige med, og ser om der kommer nogle tips ;)

http://pension-tips.dk/ -  En er hjemmeside, hvor jeg hjælper og skriver information omkring pension .

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonathan Hansen:

Du kommer ikke langt hvis ikke du vil oplyse noget. Jeg tror der er flere på Amino som gerne vil hjælpe dig, men som allerede falder fra når du ikke vil oplyse noget de kan tage udgangspunkt i. Hvis du kunne oplyse emnet, kunne du få mange flere gode tilbud fra Aminoer der har specialiceret sig i SEO..

Lad og ændre dit indlæg lidt... Det er ikke det bedste eksempel, men jeg håber du kan se hvad jeg mener med det.

Jeg søger sådan set bare nogle tilbud på en bestemt bil og er ikke interesseret i at oplyse bilens navn eller mærke i denne tråd. Dem der tilbyder bilen i god stand får selvfølgelig en fair pris.

Når han vil have kvalitetslinkbuilding er emnet vel i og for sig irrelevant? Altså det handler jo ligepræcis ikke om bilen - men hvem der kan levere den bedste benzin? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:12

Jesper Jensen:

Jeg søger sådan set bare nogle tilbud på linkbuilding og er ikke interesseret i at oplyse hverken hjemmeside eller emne i denne tråd. De emner der tilbyder god linkbuilding får selvfølgelig alt den info de skal bruge. 

Til jer der har skrevet på PM, jeg skal nok svare jer alle, eller sende jeres info videre. 

desværre findes ikke den altviden seo haj alle kan give råd ,men når et emme skal skrives om er det nøsvendigt med en lille viden om dit emme og vis de skal sætte sig ind dit emme og kender det og du ønsker denne ksoter det ekstra kroner

ud med hvad hjemmeside det er og hvad er jeres ønsker helt præcise og tro ikke alle bare skriver for at få det af vide over en pm der ståt ikke engang noget din profil hvem du , så hvordan skulle de kunne se hvem du er

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)