Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens Billigeste Visitkort

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er vel her posten skal være.

Hej alle sammen

Jeg stødte for nyligt på et MLM koncept, der er så genialt, at det er genialt, en gang til. Jeg er ikke den store MLM haj, men jeg er selvstændig murermestre og stod og manglede nye visitkort. En dag kom jeg ud til en kunde og skulle pudse sokkel. Kunden begyndte at fortælle om naboen og om dennes nye koncept. Jeg var skeptisk til at starte med for det lød som noget pyramide haløj, men jeg lyttede og lyttede og kom til sidst ind til naboen for at kigge på tingende.

Hold da op det var spændende at tale med ophavs manden til dette. Vi talte i timevis omkring dette koncept.

Når men for at komme til sagen. Det drejer sig om visitkort, ikke bare "visitkort" men verdens første 3 sidet visitkort, ja du så rigtigt, man kan tjæne lidt ekstra ved siden af, samtidigt med du få noget brugbart ud af det, nemlig verdens billigeste og bedste visitkort! 47 øre for at visitkort, det er altså billigt og i den kvalitet de kommer i er over alt forventning! Du kan stille kortne i vand en hel dag uden de går i opløsning! Og de kommer i alle farver ikke bare i 3 eller 4 men i alle farver, men som sagt er jeg ikke den store MLM haj, men jeg kan altså godt se muligheder her!

I kan jo selv gå ind på : http://www.webcard.kashcards.com  og kigge på det. Hvis i selv vil prøve at designe visitkort skal i være logget ind med jeres egen bruger, men det koster ikke noget at oprette sig, det er først hvis i vil bestille visitkort det koster. Held og lykke med det alle sammen :)

MVH

KT Aarup

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:21
Har du lavet en markedsanalyse siden du kan slynge ud med sætninger som: Verdens billigste.

Det tog mig mindre end 10 sekunder at finde et firma der ligger på ca. samme prisniveau, og det er kun i Danmark, jeg er ret sikker på at hvis man er på verdens basis vil du kunne finde utallige virksomheder der tilbyder det samme til samme pris.

Så hvis du bare vil være en lille smule seriøs så hold dig til fakta, det er min erfaring at det sælger langt bedre end at overdrive, som MLM branchen desværre har fået det kedelige ry af at være verdensmestre til.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:54
Nu er det jo ikke første gang at vi støder på denne slags indlæg - og heller ikke sidste gang - nu har jeg fastslået i respons på samme indlæg under anden kategori at branchen ikke overdriver, men det er individuelle personer der træder godt og grundigt ved siden af i "overoptimismens tegn"; men der bliver overdrevet i ALLE branchen UANSET branche og UANSET i forhold til produkter... tjek blot en enkelt reklamepause på TV (nu operere du jo, Tygsen, med anonymitsprincippet, så jeg kan ikke se hvilken branche du er engageret i... men du er jo at finde på nettet: www.venio.dk giver mig dog ikke anledning til at beskylde dig for at overdrive, men vi ved jo begge at også DIN branche nu og overdriver med såvel kompetencer, som priser, evner og meget andet).

Så denne igen-igen lille reminder til os i Network Marketing branchen om at vi konsekvent overdriver er noget regulært fis!

Men til dig, KT, du bør seriøst gennemlæse dit indlæg og så lige overveje en ekstra gang hvilken signaler du sender ud - jeg synes personligt at det noget la-la at du kopiere samme tekst, som du i ANDEN kategori har fået konstruktiv kritik for.

Hvis du vil sælge visitkort på AMINO, så er der ingen grund til at blande det faktum ind at du ikke er MLM haj; dit indlæg ville selv uden den egen-konstatering med al tydelighed vise at du "har lang vej endnu" ;-)

Skal ingenlunde belære dig--- ikke min hensigt, men blot give dig et godt råd... så du kan få afsat nogle visitkort, som uden tvivl er iorden og sagtens kan matche markedet - som nævnt i anden respons på samme indlæg, så hold dig langt fra at bruge pris som salgsparameter, især når det falder helt til jorden, som Tygsen ganske påpeger.

Find istedet grunden til at dine visitkort er mere spændende end andres; eksempelvis det faktum at man selv kan designe dem online.

Jeg ønsker dig god vind med projektet!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:01
Lasse - Aaah come on, at kalde mig anonym holder vidst ikke helt. Prøv google mit navn, jeg kan love dig at 99% af resultaterne du finder er noget om mig, da jeg er den eneste i Danmark der har det navn.

Det er korrekt jeg ikke laver reklame for mit firma, men det er fordi jeg er herinde som privatperson, de holdninger og udtalelser jeg kommer med står jeg til ansvar for, og de skal ikke påhæftes mit firma, derudover har jeg ikke brug for reklamen :)

Det kan godt være det sker i alle brancher, og det er vi så vidt enige om, men det må ske ofte i MLM branchen da man tit hører om det i forhold til andre brancher.

Derudover kan jeg da lige fortælle at min egen branche er ligeså meget plaget af plattenslagere desværre, så jeg kan godt sætte mig ind i hvordan det må være at være i MLM branchen :)

Slut med OT fra mig.

EDIT: Ja så googlede du mig jo alligevel ;)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:04
Dato: 28-04-2007 22:00:40 Forfatter: Martin Tygsen

Lasse - Aaah come on, at kalde mig anonym holder vidst ikke helt. Prøv google mit navn, jeg kan love dig at 99% af resultaterne du finder er noget om mig, da jeg er den eneste i Danmark der har det navn.

------

Mente anonym på Amino i form af at du ikke har eks. en signatur som langt de fleste - så derfor kan ikke danne førstehåndsindtryk af dine udtalelser i forhold til det der eks. nævnes i en signatur.

Og næh nej da--- du og jeg er så heldige at have et unikt efternavn, så du var let at finde.. fin pressemeddelelse jeg fandt, som ledte mig videre til dit firma ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:34
Jeg kan godt se din pointe lasse. Hvordan redigere man i sit indlæg?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)