Det er vel her posten skal være. Hej alle sammen Jeg stødte for nyligt på et MLM koncept, der er så genialt, at det er genialt, en gang til. Jeg er ikke den store MLM haj, men jeg er selvstændig murermestre og stod og manglede nye visitkort. En dag kom jeg ud til en kunde og skulle pudse sokkel. Kunden begyndte at fortælle om naboen og om dennes nye koncept. Jeg var skeptisk til at starte med for det lød som noget pyramide haløj, men jeg lyttede og lyttede og kom til sidst ind til naboen for at kigge på tingende. Hold da op det var spændende at tale med ophavs manden til dette. Vi talte i timevis omkring dette koncept. Når men for at komme til sagen. Det drejer sig om visitkort, ikke bare "visitkort" men verdens første 3 sidet visitkort, ja du så rigtigt, man kan tjæne lidt ekstra ved siden af, samtidigt med du få noget brugbart ud af det, nemlig verdens billigeste og bedste visitkort! 47 øre for at visitkort, det er altså billigt og i den kvalitet de kommer i er over alt forventning! Du kan stille kortne i vand en hel dag uden de går i opløsning! Og de kommer i alle farver ikke bare i 3 eller 4 men i alle farver, men som sagt er jeg ikke den store MLM haj, men jeg kan altså godt se muligheder her! I kan jo selv gå ind på : http://www.webcard.kashcards.com og kigge på det. Hvis i selv vil prøve at designe visitkort skal i være logget ind med jeres egen bruger, men det koster ikke noget at oprette sig, det er først hvis i vil bestille visitkort det koster. Held og lykke med det alle sammen :) MVH KT Aarup |
Har du lavet en markedsanalyse siden du kan slynge ud med sætninger som: Verdens billigste.
Det tog mig mindre end 10 sekunder at finde et firma der ligger på ca. samme prisniveau, og det er kun i Danmark, jeg er ret sikker på at hvis man er på verdens basis vil du kunne finde utallige virksomheder der tilbyder det samme til samme pris.
Så hvis du bare vil være en lille smule seriøs så hold dig til fakta, det er min erfaring at det sælger langt bedre end at overdrive, som MLM branchen desværre har fået det kedelige ry af at være verdensmestre til.
Det tog mig mindre end 10 sekunder at finde et firma der ligger på ca. samme prisniveau, og det er kun i Danmark, jeg er ret sikker på at hvis man er på verdens basis vil du kunne finde utallige virksomheder der tilbyder det samme til samme pris.
Så hvis du bare vil være en lille smule seriøs så hold dig til fakta, det er min erfaring at det sælger langt bedre end at overdrive, som MLM branchen desværre har fået det kedelige ry af at være verdensmestre til.