Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk dit ry på nettet

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Jeg Googler mig selv hver dag.

Du kan jo sætte en google alert på dit navn og kombinationer heraf, ja vis du ikke allerede har gjort det.

Det er faktisk også en ret go måde at opdage, når der linkes til dit site (uden du selv er ophavsmand, det kan jo ske Smile)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:16

Jonas Jørgensen:

KTJ-Media.dk:
Jeg Googler mig selv hver dag.

Du kan jo sætte en google alert på dit navn og kombinationer heraf, ja vis du ikke allerede har gjort det.

Det er faktisk også en ret go måde at opdage, når der linkes til dit site (uden du selv er ophavsmand, det kan jo ske Smile)

Det har jeg skam gjort for lang tid siden, da det kom frem, men synes det går alt for langsomt at få noget at vide. Ud over det ville jeg jo også konstant få det at vide :) skriver jo her, og der er både ktj-media.dk og kim tetzlaff, tetzlaff noget som bliver indekseret. Så er det nemmere lige at lave en lynhurtig søgning. det tager typisk 5 minutter.

Der er heldigvis ikke så mange andre i verden som hedder kim tetzlaff, KTJ-Media.dk etc. :)

Men ja, jeg brugte det meget før i tiden, men synes simpelthen det blev for langsomt, så hoppede over til manuelle metoder :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:20

Ved at svare på de omtalte anmeldelser, risikerer man vel også at være linktjuice til tråden. Holder liv i det hele taget.

Selv dårligere gamle anmeldelser kan vel ikke ligge der "evigt" ? uden der gøres noget "aktivt" for at netop disse beholder deres placering. ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ved at svare på de omtalte anmeldelser, risikerer man vel også at være linktjuice til tråden. Holder liv i det hele taget.

Selv dårligere gamle anmeldelser kan vel ikke ligge der "evigt" ? uden der gøres noget "aktivt" for at netop disse beholder deres placering. ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

man kan anmelde ikke sande derinde desuden vis konkurrent er man altid mere motiveret  til man får dem ned med nakken og det forsætter lidt hårdere når det er sådan en krig ,  da vi jo ikke alle i verden har den, har den bedste moral , skal man give den ekstra positive energi og selv om de synker så lavt gør du det og jeg det ikke for vi har en bedre moral og i sidste ende giver den gode moral bonus

jeg ved du altid har en god moral, den postive energi giver os mere og mere energi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Mikael christiansen:
selv om de synker så lavt gør du det og jeg det ikke for vi har en bedre moral og i sidste ende giver den gode moral bonus

[Slettet af moderator]

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51

Jonas Jørgensen:

Mikael christiansen:
selv om de synker så lavt gør du det og jeg det ikke for vi har en bedre moral og i sidste ende giver den gode moral bonus

[Slettet af moderator]

jeg vil aldrig synke så lavt at køre personlig mod nogle på internet , du ved jo selv hvor lavt nogle kan synke  og da det strider imod amino.dk regler siger jeg ikke hvem eller noget om eller hvad

men fordi nogle kan synke meget lavere skulle jeg jo selvfølgelige prøve og vise mig som det ekstrem gode eksempel , 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:54

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ib Abildgaard

Råd & Mal

ja det har du sikkert ret i men man skal svare folk , man skal gøre sit for det svare alle kunder , jo korrekt vis konkurrent skal man anmelde det

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:47
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:
jeg vil aldrig synke så lavt at køre personlig mod nogle på internet ,

What ever

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 15:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Jonas Jørgensen.

Det er ikke tilladt at hænge nogle ud her på Amino, så det vil være rart hvis du stoppede det. Amino er ikke en gabestok, forbrugerstyrelsen eller lign.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:11

Sorry, du har ret.

Har slettet det ene, det første kan jeg ik få adgang til.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)