Du kan jo sætte en google alert på dit navn og kombinationer heraf, ja vis du ikke allerede har gjort det. Det er faktisk også en ret go måde at opdage, når der linkes til dit site (uden du selv er ophavsmand, det kan jo ske ![]() |
Det har jeg skam gjort for lang tid siden, da det kom frem, men synes det går alt for langsomt at få noget at vide. Ud over det ville jeg jo også konstant få det at vide :) skriver jo her, og der er både ktj-media.dk og kim tetzlaff, tetzlaff noget som bliver indekseret. Så er det nemmere lige at lave en lynhurtig søgning. det tager typisk 5 minutter.Jonas Jørgensen:KTJ-Media.dk:Jeg Googler mig selv hver dag.
Du kan jo sætte en google alert på dit navn og kombinationer heraf, ja vis du ikke allerede har gjort det.
Det er faktisk også en ret go måde at opdage, når der linkes til dit site (uden du selv er ophavsmand, det kan jo ske)
Der er heldigvis ikke så mange andre i verden som hedder kim tetzlaff, KTJ-Media.dk etc. :)
Men ja, jeg brugte det meget før i tiden, men synes simpelthen det blev for langsomt, så hoppede over til manuelle metoder :)
MVH Kim