Jeg har just modtaget en lille fin artikel fra Rasmus - vel og mærke uden et støttende oplæg. Artiklen som er på hele 850 ord er overraskende oplysende og særdeles underholdende (iklædt omsiggribende sjove kraftudtryk) i forhold til temaet. Godt gået Rasmus! |
Gratis SEO Artikler
best regards |
Hej begge to, Henrik: Jeg er glad for at du kunne lide artiklen, og det varmer rigtig meget! Du er jo min allerførste kunde, som har betalt mig for arbejdet, og det sætter jeg meget stor pris på! Kim: Der skulle gerne være mere ro på skriveriet efter juleferien, og så kan vi godt finde ud af noget til den tid, hvis du stadigvæk er interesseret. - Det skal dog nævnes, at jeg er begyndt, at tage en lille mønt for arbejdet :-) Godt nytår! De allerbedste hilsner, |
Hej igen, Tak for alle de fine ord alle sammen! Det varmer rigtig meget :-) Der bliver spurgt om min pris, og jeg kan oplyse, at jeg tager 300 kr for artikler imellem 700 - 1000 ord. Jeg er dog booket helt ud i juleferien, men der bliver dog åbnet op igen, nu når vi når den anden side af juleferien. Jeg ser frem til at høre fra jer. De allerbedste hilsner, |