Hej Amino'er |
Rasmus har hjulpet mig et par gange og har været tilfreds hver gang :-)
Flink fyr, nem at kommunikere med.
Et super godt tilbud, den rigtige iværksætter-ånd! Og prisen kan folk vidst ikke brokke sig over.
Hej Amino'er |
Rasmus har hjulpet mig et par gange og har været tilfreds hver gang :-) |
Så vil jeg da lige komme med mit feedback til Rasmus! Jeg skrev til ham her den anden dag med en forespørgsel om en gratis artikel. Han fik to forskellige hjemmesider han kunne skrive til, og valget faldt hurtigt på den side, der handler om at flytte hjemmefra. Han gik derefter igang, og ikke lang tid efter modtog jeg en PB fra ham, om at han var færdig. Han kunne komme med den glædelige oplysning om, at han var kommet til at skrive 1500 ord, fordi han bare ikke kunne stoppe igen. Well, ingen problemer med mig! De 1500 ord er virkelig knald godt skrevet i min optik, og utroligt han har kunne lave sådan en lang artikel på så kort tid. Det er virkelig et godt stykke arbejde han har lavet, og jeg vil virkelig anbefale andre at afprøve Rasmus. Han er ung, men skriver virkelig brændgodt! Det er i hvert fald langt over forventning herfra! 5/5. Du kan se artiklen her. |
hej jeg kunne godt bruge i hvert fald en gratis til min strip side, jeg skal gerne videre formidle hvor godt du laver det og giver seo respons jeg kan dog lave stavefejl i min respons ,det håber jeg er ok , jeg er nemmelige ordblind. jeg synes desuden det er super iværksættere ånd , det er simpelthen en tilbud man ikke kan takke nej tak til . |
Hej Rasmus Du er nu tilføjet på Skype. Håber jeg høre fra dig vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Har sendt dig en mail;) |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Hej Rasmus Hvis emnet interesserer dig, skal du være mere end velkommen til at komme med et bud på mit bolig/rejse site om Thailand. Det kan være alt muligt - fra boligkøb, sightseeing, golf, dykning, selvfølgelig i relation til Thailand :). God Jul.
|
Hej Rasmus! jeg har tilføjet dig på Skype, og håber på at kunne fange dig i den kommende tid! Mvh Søren |
Hejsa Jeg kunne godt bruge en artikel enten til Flybilletter Spanien eller Yacht basen
|
Billige seo pakker