Jeg er sådan på den. Jeg er sportsfotograf og har selv lavet en webshop hvor jeg skal sælge mine billeder i mange størrelser. Til det har jeg lavet aftale med ePay om betalingen på webshoppen og sendt en ansøgning til pbs om en indløseraftale. Men nu har jeg fået et svar retur om min shop ikke kunne godkendes og jeg hr 14 dage til at få den bragt i orden. Fed juleferie ;-( Dette er hvad jeg fik af svar på de ikke godkendte den: Følgende oplysninger skal fremgå af siden. beskrivelse af handelsbetingelser, herunder fortrydelsesret: Som jeg kan se så er det vist noget med handelsbetingelserne, fortrydelsesret osv. som ikke er i orden eller tager jeg helt fejl. Men hvordan gør jeg der hvad krav skal jeg overholder osv. findes der nogle vejledende som jeg kan rette til så de passer eller hvordan gør jeg det er der nogen der kan hjælpe. Nu er det jo ikke varer som har stor værdi jeg sælger så hvis en ved en fejl får et forkert billed eller det bliver skadet undertransport så gider jeg jo ikke have det sendt retur men vil blot sende kunden et nyt. Men jeg skal jo sikre mig at der ikke er nogen der udnytter mig ved at fortryde et køb også de alligevel beholder billedet. Jeg vil blive så glad og det eneste jeg ønsker mig af julemanden eller jer at få min webshop godkendt så hvis nogen har forstand på det lovmæssige til en webshop og kan se det på min hvor jeg mangler noget så sig til. I kan se testversionen her: http://www.arnason.dk/2012/ Håber meget på nogle er jer kan hjælpe mig i gang så da jeg har 14 dage til at få det bragt i orden ellers er de 3500,- jeg har betalt spildt og det er en del i mit ikke en måned gamle enmandsfirma. /Magnus |
Du kan prøve at kigge her: Gratis Juraguide - den guide har jeg i hvert fald haft god brug af da jeg skulle igennem alt det "praktiske".