Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at opfylde krav til webshop godkendelse...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sådan på den.

Jeg er sportsfotograf og har selv lavet en webshop hvor jeg skal sælge mine billeder i mange størrelser.

Til det har jeg lavet aftale med ePay om betalingen på webshoppen og sendt en ansøgning til pbs om en indløseraftale.

Men nu har jeg fået et svar retur om min shop ikke kunne godkendes og jeg hr 14 dage til at få den bragt i orden. Fed juleferie ;-(

Dette er hvad jeg fik af svar på de ikke godkendte den:

Følgende oplysninger skal fremgå af siden.
- forretningens navn, adresse, CVR-nummer og kontakt-information (telefonnr. og e-mail)
- beskrivelse af de ydelser, der kan erhverves, inklusiv pris (incl moms) og valutaangivelse

beskrivelse af handelsbetingelser, herunder fortrydelsesret:
- modtages Dankort, skal valutakode benævnt DKK anvendes og påføres samtlige prisangivelser, i hvert fald siden, hvor kunden kan gennemse sin bestilling
- hvis en forbruger anvender sin fortrydelsesret, skal I tilbagebetale hele det beløb, som kunden har betalt, inklusiv jeres forsendelsesomkostninger m.m. Det eneste man kan kræve, er at forbrugeren selv betaler egne forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af varen

Som jeg kan se så er det vist noget med handelsbetingelserne, fortrydelsesret osv. som ikke er i orden eller tager jeg helt fejl.

Men hvordan gør jeg der hvad krav skal jeg overholder osv. findes der nogle vejledende som jeg kan rette til så de passer eller hvordan gør jeg det er der nogen der kan hjælpe.

Nu er det jo ikke varer som har stor værdi jeg sælger så hvis en ved en fejl får et forkert billed eller det bliver skadet undertransport så gider jeg jo ikke have det sendt retur men vil blot sende kunden et nyt. Men jeg skal jo sikre mig at der ikke er nogen der udnytter mig ved at fortryde et køb også de alligevel beholder billedet.

Jeg vil blive så glad og det eneste jeg ønsker mig af julemanden eller jer at få min webshop godkendt så hvis nogen har forstand på det lovmæssige til en webshop og kan se det på min hvor jeg mangler noget så sig til.

I kan se testversionen her:

http://www.arnason.dk/2012/

Håber meget på nogle er jer kan hjælpe mig i gang så da jeg har 14 dage til at få det bragt i orden ellers er de 3500,- jeg har betalt spildt og det er en del i mit ikke en måned gamle enmandsfirma.

/Magnus

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:49

Du kan prøve at kigge her: Gratis Juraguide - den guide har jeg i hvert fald haft god brug af da jeg skulle igennem alt det "praktiske".

Fra Vester Hassing
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 01:10

Hej Magnus.

Det link marianne giver dig er rigtig godt, det har jeg selv brugt. Så skal du bare rette til så det passer til din butik.

Jeg ville måske lave et punkt der hedder handelsbetingelser, det gør det, tror jeg, lettere for dem i pbs at gå ind og kigge på de ting de skal. Men det er svært at vide præcist hvad de forventer.

Du kan da tage et kig på mine handelsbetingelser som er lavet ud fra ovenstående link fra Marianne. Men så får du en ide om hvordan det kan se ud. Min side blev godkendt af dem, men det svinger meget.

http://www.ulstrupgarn.dk/betingelser/

Håber du får din godkendelse.

God jul.

Martin

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 01:19

Så vidt jeg kan se er det som du selv siger - noget med fortrydelsesretten. Du beskriver rettighederne  - men skriver vist ikke direkte at de kn få alle penge inkl. forsendelse - tilbage. Så det skal vel rettes.

Kan du ikke ellers simpelthen spørge, hvad det er de synes ikke er i orden ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)