Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fryns eller trivsel goder - hvordan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg kender en som kender en som kender en som.....
Det korte og lange er at denne person har et firma med en ansat i tillæg til sig selv.
Denne person køber nu en kajak i firmaet som noget trivsel pleje, det er kun ejer selv som dyrker kajak og dermed benytter kajakken.
Mit spørgsmål er nu om jeg kan gøre det samme i mit enkeltmands firma uden nogen ansatte og evt. med et andet trivsel produkt (cykel til adspedelse i skoven).
Jeg kender til flere andre fimaer som køber fodboldspil, wii, billiard, spinnings cykler osv. Findes der ligende muligheder for enkeltmands firma (drives fra privaten) og hvordan gøres dette rent regnskabsmæssig. Er kun interesseret i muligheder som følger gældende regler. 
mv.
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:16

Jørgen:

Det korte og lange er at denne person har et firma med en ansat i tillæg til sig selv.
Denne person køber nu en kajak i firmaet som noget trivsel pleje, det er kun ejer selv som dyrker kajak og
dermed benytter kajakken.
Mit spørgsmål er nu om jeg kan gøre det samme i mit enkeltmands firma uden nogen ansatte og evt. med et
andet trivsel produkt (cykel til adspedelse i skoven).
Jeg kender til flere andre fimaer som køber fodboldspil, wii, billiard, spinnings cykler osv. Findes der ligende 
muligheder for enkeltmands firma (drives fra privaten) og hvordan gøres dette rent regnskabsmæssig.
Er kun interesseret i muligheder som følger gældende regler.
mv.

I håb om at kunne læse hele indlæget

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:19

Det hjalp bare ikke

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 10:25
Det korte og lange er at denne person har et firma med en ansat i tillæg til sig selv.

Denne person køber nu en kajak i firmaet som noget trivsel pleje, det er kun ejer selv som dyrker kajak og dermed benytter kajakken.
Mit spørgsmål er nu om jeg kan gøre det samme i mit enkeltmands firma uden nogen ansatte og evt. med et andet trivsel produkt (cykel til adspedelse i skoven).

Jeg kender til flere andre fimaer som køber fodboldspil, wii, billiard, spinnings cykler osv. Findes der ligende muligheder for enkeltmands firma (drives fra privaten) og hvordan gøres dette rent regnskabsmæssig. Er kun interesseret i muligheder som følger gældende regler.

mv.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)