Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompagnon søges (midtjylland)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kommende kompagnon!

Hvis du ligesom jeg er fagligt og erfaringsmæssigt klædt på til at tage springet som selvstændig virksomhedsejer - og samtidig har en indre flamme der brænder for at være selvstændig er du muligvis af den støbning jeg leder efter.

Jeg søger en ingeniør - eller en teknisk kapacitet - til at starte/købe virksomhed sammen med. Jeg forestiller mig at du har en teknisk baggrund indenfor en produktionsvirksomhed - måske har du nogle års erfaring som som teknisk chef/projektleder eller R&D. Du har bl.a evnerne og lysten til at drive og udvikle den tekniske side af en produktionsvirksomhed og sikre de tekniske specifikationer af det produkt kunden efterspørger. Du har sans for kvalitet detalje samtidig med at du har et sublimt overblik.
Jeg er selv cand. oecon af uddannelsesmæssig baggrund, 40 år gammel og har 12 års erfaring indenfor salg, forretningsudvikling og administrativ virksomhedsledelse. Jeg har opbygget og drevet salgsorganisationer rettet mod det nationale såvel som internationale markeder. Jeg er erfaren b2b forretningsudvikler og kan håndtere kontrakter på direktionsgangen såvel som i produktionshallen. Jeg er ualmindelig teknisk kyndig men er dog ikke ingeniør!

Fælles er vi den fuldendte enhed i en sund forretning - teknikeren (dig) og forretningsudvikleren (mig).

Hvilken branche og virksomhedstype vi skal stile efter må vi diskutere. Målsætningen er imidlertid helt klar. Vi går begge ind i dette partnerskab med vilje og evne til at skabe en succesfuld forretning. Partnerskabet bliver på helt lige vilkår.

Jeg er meget seriøs omkring dette foretagende, og forventer naturligvis det samme af dig. Enhver henvendelse håndters med diskretion.
Skriv til mig på sodi911@yahoo.dk og vi kan aftale et møde. Jeg bor i Århus og vil gerne starte/købe virksomheden i midtjylland

Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du har lige fået en privatbesked fra mig på din mail adresse.

mvh Ivan Gammelgaard

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Fra  Crowdforce Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej d666

Jeg har sendt en mail.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kompagnonsøger

Jeg er ingeniør og selvstændig.

Jeg har de kompetencer du søger og erfaring i virksomhedsdrift på alle niveauer.

Skriv eller ring ang mere info.

Tommy Pedersen

Mitex Aps

40435603

mitex@mail.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
I skal alle have tak for den gode feedback jeg har modtaget på denne tråd.
Jeg har fundet en kompagnon og en vsh og søger derfor ikke længere. Jeg kan imidlertid ikke slette indlæg så derfor denne besked,
Igen... Tak skal i ha...:-)

Mvh d666
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)