Hey amino'er Jeg søger en sponsor for en veninde, vi taler ikke at det behøves være de store sponsorkroner. Kort om hende: Hun er en teenager på 17 år, der rider elite dressur, bliver udtaget til landsholdssamlinger i junior klasse. Hun bor i Nordsjælland hvor hun pt. rider 2 dressurheste, som er opstaldet på et af de største stutteri i Nordsjælland. Hun deltager i 15-20 stævner om året, hgerunder deltager hun i DM, Ecco-cuppen . m.fl. Hun kan tilbyde:
Det hun søger sponsorer til er bl.a. En eller flere af følgende punkter
Se mere på hendes nye hjemmeside, der vil fortsat komme mere op hen over jul og nytår Melina Iversen |
Hej Casper
Jeg tror det bliver utrolig svært, kunne bare se med ride danse pigen hvor svært det er for hende.
Når man så ser hjemmesiden. Som er en fin profil hjemmeside. Men der er ikke nogen baggrunds om fortiden. Der kommer nok ikke nogle besøgende i den store kaliber. Der skal laves presse info og nyheder på hjemmesiden hvergang man skal / under og været til stævne. Omtale omtale og omtale.
Ellers får man ikke sponser ud over dem som sælger udstyr i lokal området. Eller har interesse i heste sporten.
Og en god oplysning ville være hvad er omkostningerne. at være sportsmand kvinde indenfor denne sport og evt dele det i nogle pakker med hvad man får af reklame. for evt. 5000 10000 25000 50000 og 100000
Samt hvad for jeg ud af det som sponser. til et klubplan stævne kommer der 25 deltagere og er ca 100 tilskurer og distriksplan er der 100 deltagere og 1000 tilskurer og planen er at deltage i x antal lokale og x antal distriksplan og jeg har mulighed for at komme til ol i 2016 hvis det går sådan og sådan.